Korse76♥ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Fikk blanketten fra NAV nå i forbindelse med utbetaling av stønad til barnetilsyn. Nederst står det:Satsene for grunnstønad, hjelpestønad og stønad til barnetilsyn er økt fra 1.januar 2007. Men jeg fikk da samme belløp utbetalt. Noen som vet hva som er økt? Maksbeløpet?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg fikk også samme beløp. Det er jo feil, for vi skal jo få dekket 64%av barnehage, og barnehageprisen har jo gått opp
liten og lettmett Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 For at dere evt skal få riktig beløp så må dere jo selv levere dokumentasjon på ny sats.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Merkelig at de klarte å justere det ned sist gang maksprisen gikk ned da. Men når den går opp får de det ikke til
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Herregud, det kan da ikke være så vanskelig å sende inn dokumentasjon på den økte prisen?? Det er klart at de justerte det når prisen gikk ned, ALLE barnehagene måtte jo sette ned prisen, så det gjaldt jo alle. Når maksprisen økes, er faktisk ikke barnehagene nødt til å sette opp prisen likevel (og det er faktisk noen som ikke har gjort det). Derfor er trygdekontoret avhengig av dokumentasjon. For dere mener vel ikke at trygdekontoret skal sjekke opp hvilken pris de forskjellige barnehagene ligger på???
Korse76♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2007 det var da voldsomt... Har ikke barnehagebarn jeg, og politisk ukorrekt som jeg er har jeg ikke fått med meg at barnehageprisen er økt... Eller hvertfall ikke tenkt over det. Trodde kanskje de hadde justert prosentsatsen jeg da...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke hva som har økt i stønaden, men makspris på bhg plass blir skrudd opp, men ikke mye. En fullplass i bhg vil øke med 80 kroner, så utgjør jo ikke så mye i stønaden da sikkert....
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har bhg i nordtrøndelag og ble pålagt fra kommunen og skru opp prisen på lik linje med andre i kommunen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå