Gå til innhold

10 uker på vei og kvalmen slipper :)

Anbefalte innlegg

tror jeg.....

I går var jeg ikke kvlam og ikke i dag heller. Såååå deilig. blir ikke bekymret faktisk. Er jo liksom så langt på vei nå at det er normalt at en føler seg bedre.

Så i går fikk jeg vasket hele huset, både støvtørking og vask av gulv. Badet fikk en real omgang også.

Jeg er støl i dag. Har vært ordentlig sofagris i 8 uker pga at jeg har vært drit sliten og kvalm, men nå må jeg begynne å bevege meg igjen.

Vekta sier også at nå må jeg ta meg sammen....

Fortsetter under...

Åh, håper at det stemmer på meg også! Jeg er 10 uker på vei på fredag.

Jeg har forsåvidt vært i bedre form i det siste enn helvetesukene fra 6-8, da spydde jeg stort sett hele tiden. *krysser fingre for at kvalmen skal lette*

Hehe.. ja, kjenner til det der.. ;-)

Jeg òg sluttet å være kvalm i uke 10. Sinnsykt deilig å stå opp og rett og slett føle seg BRA!! Slippe ritualet med å springe på kjøkkenet, dytte i seg et knekkebrød, for så å vente på kvalmen og oppkast.

Jeg kunne til og med prestere å stå opp, for så å gå rett inn på sofa`n for å sove videre mange timer til. Nå bare nyter jeg tilværelsen :-)

Var til faktisk på laaaang tur rett før helga. Mye frisk luft og morsjon gjorde virkelig godt for både kropp og sjel!! Kan virkelig anbefales!!

Lykke til videre!!

melder meg i samme rekke. Nøyaktig på 10 slapp kvalmen taket. Det har vært fantastiske dager :-) Er enda veldig trøtt da, takker for ei 50% sykemelding, så får jeg sovet 1 time etter jobb...før unger og mann kommer hjem.

håper bare dette fortsetter....

Livet er deilig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...