Steinbukk77 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 tror jeg..... I går var jeg ikke kvlam og ikke i dag heller. Såååå deilig. blir ikke bekymret faktisk. Er jo liksom så langt på vei nå at det er normalt at en føler seg bedre. Så i går fikk jeg vasket hele huset, både støvtørking og vask av gulv. Badet fikk en real omgang også. Jeg er støl i dag. Har vært ordentlig sofagris i 8 uker pga at jeg har vært drit sliten og kvalm, men nå må jeg begynne å bevege meg igjen. Vekta sier også at nå må jeg ta meg sammen....
Granny Weatherwax Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Åh, håper at det stemmer på meg også! Jeg er 10 uker på vei på fredag. Jeg har forsåvidt vært i bedre form i det siste enn helvetesukene fra 6-8, da spydde jeg stort sett hele tiden. *krysser fingre for at kvalmen skal lette*
Bebebo Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hehe.. ja, kjenner til det der.. ;-) Jeg òg sluttet å være kvalm i uke 10. Sinnsykt deilig å stå opp og rett og slett føle seg BRA!! Slippe ritualet med å springe på kjøkkenet, dytte i seg et knekkebrød, for så å vente på kvalmen og oppkast. Jeg kunne til og med prestere å stå opp, for så å gå rett inn på sofa`n for å sove videre mange timer til. Nå bare nyter jeg tilværelsen :-) Var til faktisk på laaaang tur rett før helga. Mye frisk luft og morsjon gjorde virkelig godt for både kropp og sjel!! Kan virkelig anbefales!! Lykke til videre!!
jentegutt&gutt Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 melder meg i samme rekke. Nøyaktig på 10 slapp kvalmen taket. Det har vært fantastiske dager :-) Er enda veldig trøtt da, takker for ei 50% sykemelding, så får jeg sovet 1 time etter jobb...før unger og mann kommer hjem. håper bare dette fortsetter.... Livet er deilig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå