Gå til innhold

kan hende jeg blir alenemamma snart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg er så usikker hva jeg skal gjøre. Årsaken er at jeg har bare hatt en seriøst forhold i hele mitt liv og det er med han. Er ikke så naiv at jeg tror gresset er så mye grønnere på den andre siden heller så jeg kvier meg for å ta det siste steget ut av dette. Har ingen å prate med om dette så derfor jeg skrver her inne. Vet ikke helt hva slags feedback jeg vil ha, men det jeg lurer på blant annet er vel ikke normalt å ha negative tanker om forholdet annenhver dag?

Har små barn sammen så kvier meg bli alene mamma med en baby og en i trassalder.

noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet det når tida er moden får å gjennomføre ett brudd.

Jeg grublet lenge frem og tilbake... la det litt på hylla. Plutselig så jeg alt mye klarer og visste at han og jeg ikke hadde noen fremtid.

Gresser er ikke grønnere på andre sida, men hvis du tror du får det bedre alene med de små er jo valget enkelt.

Skrevet

Jeg sitter med dei samme tankene som deg. Føler ikke at forholdet jeg er i fører noen vei. Ingen kommunikasjon el. følelser for hverandre (tror det gjelder begge veier). Er etter fødselen at ting begynte å bli vanskelig for oss. Stort sett hver dag tenker jeg på hvordan jeg skal få lagt fram hvordan jeg føler det, men er ikke så lett å ta det steget. Og jeg tenker også en del på om jeg vil klare å vere alene med et barn, særlig om jeg flytter på meg.

Så med andre ord, jeg skjønner tankene dine. Men jeg tror det beste er å anten snakke om forholdet, om det er noe å satse videre på. Dersom ikke hadde jeg tatt steget videre og gått ut av forholdet. Men er som sagt lettere sagt enn gjort. Tøft vil det nok bli, men etter hvert så går nok ting seg til.

Lykke til uansett hva valg du tar!

Skrevet

prøv å få hjelp på familiekontoret først, kanskje de kan hjelpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...