Tiggywinkle Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Ser at flere mimrer på husmorvikar fra barndommen, husker vi hadde de da broren min ble født. Og det var akkurat det jeg skulle hatt nå. Vi skal ha dåp på søndag, i tillegg til selve dåpsfesten blir det 12 overnattingsgjester.... Denne uken er programmet fullt med diverse forberedelser, og hva skjer...lille dåpssnuppa ligger med nesten 40 i feber, klynker masse og vil bare ligge på armen til mamma.. Ja, ja det viktigste blir jeg vel ferdig med, alt det andre jeg hadde tenkt å gjøre er det forhåpentligvis bare meg som kommer til å savne:-) Får si som storsøster på 2 år - jææp (hjelp)
Superlis Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hadde jeg kunnet skulle jeg ringt på din dør og gitt deg litt hjelp,ser ut som du kunne trengt det...tror jeg er litt langt vekk og kan bare si :trøste trøste,og det går nok bra skal du se:)..Du får kose masse med den syke!!! Har du ingen familie i nærheten? Lykke til!!! Kan noen skaffe en god gammeldags husmorvikar,så send henne til Tiggywinkle!!!!! Kanskje hvis vi roper høyt nok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trollmora Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Husmorvikar hadde nok vært kjekt ja! Det blir nok dåp uansett, så prioriter knallhardt. Noen gjøremål kan du vel utsette til besøket kommer? Sikkert flere som vil hjelpe, ihvertfall med å passe de søte små. Ikke glem å unne deg selv en hvilestund HVER DAG frem til helgen. Viktig å være litt opplagt når den store dagen kommer ) Lykke til fra
Tiggywinkle Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Takk, takk...blir nok harde prioriteringer, ja - men heldigvis er huset nokså ryddig og rent så det bør gå bra. Mamma kommer på torsdag - så da får jeg jobbe hardt noen dager mens hun er barnevakt. All familie bor langt unna, så ingen som kan steppe inn akkuat nå nei:-( Men vi gleder oss til dåp, selv om huset blir som et pensjonat i noen dager..
Karomamma Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Så koselig med barnedåp! Jeg vil også ha fullt hus (men ikke dåp, he he) Håper du får hodet over vannet sånn at du kan kose deg med familien! Og et friskt dåpsbarn selvfølgelig! God bedring til snuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå