Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 kan dere hjelpe meg å sette opp en slags foringsplan hehe, jeg vet ikke helt hvor mye babyen trenger. er 5 måneder og har begynt med fast føde får dette i tillegg til morsmelk halv pors mais grøt til frokost hel pors hipp frukt midt på dagen hel pors grøt til kvelden er dette nok han er ganske stor over 9 kilo, virker sulten hele tiden og nekter puppen mange ganger. vil ikke ha mme.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 når min var ca 5 mnd så spiste han slik: 07-08 : morsmelk (10tiden : morsmelk) ca 12: full porsjon med grøt+vann ca 15 : hel middagsporsjon+ fruktmos+vann ca 17: morsmelk ca.19 :full porsjon med grøt+vann og morsmelk etterpå (la seg etter dette måltidet. Han er 6 mnd nå og har samme mønsteret og er 8400 g:)
Luni og go'gutten =) Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Det syns jeg og.. Men kanskje jeg er litt pysete med hvor mye jeg gir min :oP Han får 4ts havregrøtpulver kl 11, 3ts fruktmos kl 14 og 4 ts maisgrøtpulver kl 18.. Og seff all den morsmelken han vil ha imellom - han er 6,5 mnd..
Brillemamma Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Er det ikke ett sånt middagsglass da?....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 d er kanskje mye hvis man akkurat har begynt med grøt/middag..men her begynte vi med grøt når han var 4 mnd og middag da han var 5...så vi har gravid bygget opp til en porsjon... Med en porsjon middag mener jeg et glass, ca 190 g
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå