hilde78 Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Jeg leste en kyllinggryte her inne for ei god stund siden. Laget den, og den var kjæmpegod.. Nå kan jeg ikke finne den igjen, og håper at noen kan hjelpe meg.. Dr stekte du alle ingrediensene hver for seg i panna, god krydret med aromatkrydder, tror jeg det var.. Ingrediensene som jeg husker er sjampinjong, bacon, purreløk og kylling.. Til slutt skulle det tilsettes fløte som disse skulle kokes i, til det ble passe konsistens.. Noen som har denne, husker den, lr har lignende. PLEASE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå