Gå til innhold

tilhører ikke her, men spør likevel...ang.festeblødning---

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor mye og hvor lenge man blør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så veldig vanlig med festeblødninger. De jeg kjenner som har opplevd det har bare sett en dråpe blod i trusen eller på papiret når de har vært på do. Så har det ikke kommet mer.

Hvis man har mensenliknende blødninger og blør i flere dager er det ikke festeblødning.

Skrevet

Jeg hadde det denne gangen.

Det kom bittelitte den dagen jeg skulle ha mens. Men det var lite og kom ikke noe mer.

Uken etter, da var jeg 5+3, kjente jeg det rant litt. Det var kjempeekkelt for meg, siden jeg har hatt 3 spontanaborter på rad. Det var ikke rødt, men litt brunrosa. Gikk over med en gang.

Regner med at det var spotting / festeblødning. Har aldri hatt det før (har vært gravid 7 ganger)

Skrevet

jeg tenkte også bare å gjenta det som blir skrevet over her. at det ikke er særlig vanlig med festeblødning. husker da jeg prøvde å bli gravid gikk jeg også og kikket etter det som et symptom.

men jeg hadde det aldri, og ingen jeg kjenner som har barn har hatt det heller. så høres ut som det er ytterst sjelden.

Skrevet

Jeg hadde det, litt over en uke etter el. Var litt brunt slim med lyserødt blod i (ekkelt, men sånn var det hvertfall). Kom veldig lite. Jeg trodde det var spotting men det varte jo bare i et par timer.

Skrevet

Jeg hadde en dag med brunt slim. Ikke vondt eller noe. Etter det ble livmortappen hard. :)

Skrevet

Det er mange grunner til at man kan blø litt i begynnelsen av svangerskapet. Jeg hadde en tredagers spotte-blødning da jeg skulle hatt mens, pluss at jeg blødde litt noen dager i uke seks, og så spottet jeg litt til og fra helt frem til uke elleve. Festeblødning bruker vel å komme tidligere, ca en uke etter befruktning. Men det er mange som får en form for "falsk mens" da mensen skulle komme, og det er ikke uvanlig at slimhinnene blør litt de første ukene. Men blødninger skal alltid tas alvorlig, så du burde nok høre med legen din for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...