Gå til innhold

Damer jeg har løsningen hvis du kjeder deg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk adr. til en genial nettside av en amerikansk venn. Her kan du se de fleste av seriene som har gått på tv. Det er IKKE snakk om nedlasting, men du ser episodene med en gang! Jeg har i dag sett episode 2 og 3 av LOST sesong 3. Sjekk ut: http://www.peekvid.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fantastisk! takk:D

Skrevet

Herlighet!! SÅ FANTASTISK bra! Jeg hopper i stua av glede. Endelig har jeg litt å gjøre på om kvelden:)

Skrevet

SUPERT! har man mulighet til å sette på norsk tekst??

Skrevet

Supert!!! Nå kan jeg alle HOUSE episodene. I love House :)

Skrevet

Skulle hatt medalje du MrsMoo... =)

Er jo flush av tv kanaler, men det er jo ALDRI noe som passer liksom...

Og spesielt ikke om natten for oss som vandrer...

Thank you !!!!!!

Skrevet

Helt fantastisk - akkurat hva jeg trenger! TUSEN TAKK!!! :-D

Skrevet

Heisann. Må man laste ned et program for å se dette eller? Jeg får bare loading og ingen ting skjer.

Er det alle som får sett programmene?

Skrevet

har du prøvd å oppgradere Java?

Jeg måtte bare oppgradere min java og installere activeX så gikk det bra..

Ei venninne oppgraderte bare java'en og ikke activeX og hun ser også

..

Skrevet

Jeg prøvde litt mer inne på siden og jeg fant mange serier jeg fikk se, men den jeg ønsket (greys anatomy) den fikk jeg ikke se.

Noen som har sett den.

Ellers så har jeg såtte pal i et par timer allerede og sett på lost og andre go serier.

Jeg får prøve å få oppdatert maskina mi litt :-)

Skrevet

Da har jeg fått med meg ett par episoder CSI, the devils wear prada (kun halve filmen) og endel andre go' saker. Ett lite tips - hvis du drar musen over "filmen" når den spiller så pauser du - så er det bare å klikke på bildet når du vil se igjen. Fungerer ikke på de fra utube filmene.

Gjest otilie79 **høygravid **
Skrevet

Åååå så genialt:) Har ikke tv3 men elsker Akutten:) Jippiiiiiii:)

Gjest otilie79 **høygravid **
Skrevet

Fant forresten Greys Anatomy der inne også for deg som ville se den. Ligger 14 videoer der.

Skrevet

TAKK! :D

En og en halv uke igjen til jeg går ut i permisjon og nå har jeg jo plutselig noe å korte ned dagene med når jeg skal være hjemme, helt genialt, takk for tipset!! :-)

Skrevet

Heei!

Har ikke vært inne og sett, men det hørtes jo glimrende ut! De neste dagene kan nemlig gå seint nå, for guess what? Det blir ks på meg! 2. eller 5. februar.

Må bare få bekreftet på torsdag at h"n fortsatt ligger i sete (på ul), og det kjenner jeg at h"n gjør. Fikk fremskynnet datoen litt da, selv om det ikke var sånn her det skulle bli...

Håper du har det bra, tenkte å skrive deg en mail på torsdag, når jeg har vært der.

Klem...

Skrevet

Tusen takk for fantastisk tips!

Nå har jeg noe å gjøre mens gubben sitter og ser på fotball og boksing hele kvelden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...