Gå til innhold

Synes dere det er lettere..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bli kjent med utenlanske eller norske som er sammen med utlendinger fremfor etnisk norske? Har merket at jeg lettere tar kontakt med utlendinger, vet ikke hvorfor, men føler meg på en måte tryggere med de...rart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. vet ikke helt jeg.. etniske normenn er ikke akkurat åpne av oss da, så sånn sett er det lettere og bli kjent med utenlandske..

men jeg har erfart at det er lettere å bli kjent med utenlandske menn enn kvinner. Jeg er jo sammen med en afrikaner, og kan snakke med de fleste av kompisene hans, men har også møtt et par afrikanske jenter/kvinner han kjenner, og de sier kanpt et ord til meg.. har til og med fått en del stygge blikk fra de. Snakket med sambo om dette en dag, for jeg syns det var litt ekkelt, og han sa det godt kunne være fordi de mener norske jenter stjeler "deres" menn.. synn om det er slik egentlig, for jeg kunne godt tenkt meg og bli kjent med de..

 

en av mine veninner er sammen med en utlending da, men henne ble jeg kjent med gjennom skolegang, så at vi er i samme situasjon sånn sett er mer tilfeldig.. kunne ønske jeg kjente flere norske jeneter med utenlandsk samboer egentlig, hadde vært så greit og ha venner som skjønner situasjonen en er i, med tanke på oppholdstilatelse, kulturforskjeller osv.. vi møter jo "problemer" i hverdagen som andre ikke vet noe om..

Skrevet

Jeg foretrekker å ha venninner som er sammen utenlandske, de fleste venninnene jeg har fått i det siste er det. Vi har mer til felles rett og slett. Jeg har jo et par gode venninner som jeg har hatt i flere år, men de fleste har egentlig slutta og ta kontakt for jeg går jo ikke ut på byen mer osv.

Mener du at du lettere tar kontakt med utenlandske jenter?

Skrevet

Jeg synes det er enklere å ta kontakt med utlendinger. Men mange av mine venner mener at jeg bør begynne å se litt på norske gutter......men jeg blir fort tiltrukket av utlendinger og de fleste er veldig åpen for kontakt.

Har noen venninner som er utenlandske, men de er ganske sære ang norsk kvinner...mange har det synet at vi er en "trussel" for dem, at vi kommer å tar mennene deres.

Når jeg er ute på byen så ser jeg aldri utenlandske jenter...derofr er det vanskelig å ta kontakt og dem er heller ikke så åpen for kontakt med oss norske kvinner. detter er min erfaring.

Skrevet

Tenkte på utenlanske jenter/damer ja..Men i sammenhenger der vi har med barn for eks. eller på kontorer, møter etc. Det har iallefall jeg erfart. Men har jo et par tilfeller av sure kvinnfolk som er hyggelige frem til de finner ut at jeg og min mann er gift av kjærlighet og ikke oppholstillatelse, da blir de sure da, hehe...

Skrevet

Hvorfor skulle de bli sure for det da? Noen er rare hehe

Men jeg har opplevd det jeg og, kusina til mannen min sa jo at det er mange som gifter seg med vestlige kvinner for så å hente kone fra hjemlandet når de har fått permanent opphold. Jeg spurte henne rett ut hva hun mente med det og det ble skikkelig 'drama' i familien, men sef var det jeg som løy da...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...