♥snuppa♥ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har lyst å ta med datteren min på 15mnd å reise til kreta men det hadde vært kos om flere ble med
Bellamigo Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 hm.... ikke lite lyst til det nei... min gutt er 15 mndr! Jeg har kjempelyst!
♥snuppa♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Har du muligheten til å dra da? HVor gammel er du og hvor hvor du?
Bellamigo Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er fra Haugesund området, er 29 år, du da?
♥snuppa♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 29 fra Bodø. Har tenkt å reise med apollo til kreta. Koster ca 4-5000kr men kan hende det blir billigere da..
Bellamigo Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Bodø ja.... he he det er jo et stykke unna da.. fra her eg bor men.. apollo, ja det var jo veldig dyrt da, men det finnes nok billigere turer:-) Jeg kommer nok ikke til å hoppe på en så dyr tur.... men eg vil jo gjerne dra til syden. Har en mor som drar dit hvert år... har gjordt det de siste åra... høre med hun kordan hu reiser å ka det koster event? Har vertfall svinalyst å reise:-)
♥snuppa♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 Nei jeg tar heller ikke en hopp på tur når jeg reiser med barn. Jeg liker å ha det planlagt littegranne slik at jeg vet når jeg skal reise å får planlagt litt. Men det er jo ikke noe problem om jeg reiser herfra å du reiser derfra, vi kan jo booke samme hotel. Kan du ikke sjekke hva det koster for deg å dra 1 eller 2 uker 21 april?
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Jeg skal til Kreta i august med sønnen min, han er 3 år da:) vi reiser også alene.. om noen vil reise da! vil bare si at april på Kreta kan være ustabilt i været, og ganske kaldt.. Jeg har bodd der, og et år haglet det på vestre Kreta i april.
Bellamigo Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 men det finnes vel andre billige turer da til en aen plass en kreta?? Siden det ikke er sikert det kan vere bra ver mener eg? Kunne du tenke deg å dra en annen plass i syden? Noen råd til hvor?
♥snuppa♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2007 Jeg har ikke så mange plasser å velge mellom når det gjelder utreise fra Bodø. Det går til kreta, gran canaria og bulgaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå