Gå til innhold

Seks som oss

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!

Tenker at tirsdagskveldene blir stille her inne fremover!

Ser nemlig at Seks som oss starter opp igjen imorgen - rett etter Grey`s:-)))

Skikkelig jentekveld det da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr det at jeg blir mutters alene her inne på tirsdagene fremover.....? Jeg ser hverken på Greys eller Seks som oss og har ingen planer om å begynne med det heller. Så rar er jeg :)

Hmmmm, får finne meg noe annet å gjøre. Det er jo aldri noe husarbeid, håndarbeid eller andre hobbyprosjekter som ligger ugjort heller, så det blir nok megaultravanskelig, tenker jeg...

Dailis - kan du sende over noen oppskrifter?

Skrevet

Har ikke hørt om seks som oss jeg da.... Er jeg rar eller er jeg rar?

Skrevet

Jeg prøvde å se på sist. men syns det ble så mye kranglig og og sånn...... og så liker jeg Samuel Frölich best som skjärgårdsdoktorn, jeg! c",=

Skrevet

-neida, det er en til her som ikkje ser på Greys eller Seks som oss............. Har vel kanskje sett Greys en eller to ganger. MEN når frustrerte fruer er på gang igjen, då loggar eg av den stunda.............

Skrevet

Hehehe, du er ikke rar Snulder......(ja kanskje litt da;-)

Men det er en norsk serie om diverse samlivssituasjoner som mange av oss kan kjenne seg igjen i. Og så kjenner jeg den ene tekstforfatteren og da er det jo alltid ekstra gøy å se:-)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri sett på Grey's og bare prøvd Seks som oss en gang. Karomamma og jeg er vel like rare vi da. Lost derimot, det ser jeg på. Fikk sesong 1 og 2 til bursdag og jul og nå har vi jammen bare en eneste episode igjen...

Skrevet

Lost har jeg kun sett en episode av...........det ga meg en ekkel og creepy følelse, så jeg valge å skru av jeg;-))

Hmmm.........kanskje jeg får prøve meg igjen om jeg kan få det på dvd..........tenke tenke.........

Skrevet

He he, ser ikke på Lost heller, jeg. På tide å melde seg inn i samfunnet kanskje?

Skrevet

LA8PV

Hihihihi..........det bare slo meg;-))

Skrevet

DEN har jeg sett!!! Kkan de sketsjene utenat, he he...

Skrevet

Nemlig!!!!

Skrevet

Si meg, hvor gamle ER dere egentlig...c",)!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...