Alex05+ Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Sliter med innvitasjoene, er usikker på om jeg skal bestille ferdiglagde, eller om jeg skal lage selv, er ikke akkurat så kreativ... Har noen noen forslag? Fargene skal gå i rødt, hvit og gull... Lyst til at bordkort, menykort og innvitasjoner skal være den samme stilen... på forhånd takk for all hjelp!
pandabjørn Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 heisann Alex05 takk for sist Jeg skal ha ferdigelagde bordkort og invitasjoner se på denne linken så er det masse å velge mellom http://bryllupsbutikken.no/ jeg har bestilt 3 invitasjoner som jeg får i posten en dag bare for å se hvordan det ville se ut koster 100,- for de men så trekker de fra 100,- når de lager regningen om vi skal bruk de da.. når skal du stå brud?
Alex05+ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Takk for sist ja... :-) har sett litt på denne siden tidligere, mye fint, tror det er lurt som du sier og bestille noen prøver og se hvordan det blir... Er alt ferdig trykt da? Skal gifte oss 16 juni, har ikke ordnet så mye enda, det har vært så mye med jobb, men nå må jeg for alvor sette igang... Du da, brud til sommeren du også?
pandabjørn Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Nei vi skal ikke gifte oss før 28 juni neste år.. i dag booket jeg fotografen så nå er den iorden, kirken og lokalet så langt.. Ja regner med at alt er ferdig trykt...det tar nok noen uker før jeg får det i posten tror det er 2 uker siden jeg bestilte nå Hjelp har du ikke begynt å tenke på bestilling av det ene eller andre da må du få raska på er jo under 6 mnd til du skal stå brud jente
Alex05+ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Ja, hehe, må komme igang... Fikk brev fra kirkekontoret på lørdag, orgelet i domkirken er under reperasjon/renoveringen i perioden vi skal gifte oss, slik at de kan ikke spille alt, pluss at det vil nok være en del stilaser utenfor... artig! Holder på å prøve å skifte kirke nå, tror det går i orden... Fin dato du skal gifte deg på, hehe, bursdagen til sønnen min... Ordnet mest sannsynlig solist i dag... Det som blir viktigst nå er å ordne invitasjoner og bestille blomster... Off, mye en skal tenke på... Men det er jo litt gøy da... :-)
Dubbe Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Vi bestillte fra de vi også (giftet oss i august)- har aldri vært så fornøyd, det var verdt pengene!!!! Bestillte Pearlsque vi, utrolig lekkert og stilig design Lykke til!
brooklyn Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 hvis du tar en tur inn på en panduro hobby butikk, så har de permer der med masse ulike typer invitasjoner som du kan lage selv. Samme stil kan gå igjen på takkekort, bordkort og meny. Min venninne gjorde det på den måten når hun giftet seg og det ble skikkelig lekkert. Ikke så dyrt heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå