Gå til innhold

Solen er tilbake - herlig


Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen kom solen tilbake her i Tromsø. Deilig å se solen skinne på felltoppene.

Er hjemme med en syk storebror i dag. Han går glipp av solfesten og er litt trist. Må ut å kjøpe solboller når mann og lillesnuppa kommer hjem i ettermiddag.

Ha en fin, fin dag alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååh....solfesten ja!!!

det var årets beste dag det =) fikk fri på skolen,og så godt som det var å se sola da!!!!!!!!!

savner mørketia litt jeg.men den henger i ennå,hehe.

gratulerer med å få sola tilbake !!! å god bedring til storebror.

ha en super dag du også =)

Skrevet

Gratulerer!!!

Ha en fin solfest, dere får jo lage deres egen siden storebror er syk:-))

Skrevet

ja vi skal nok kose oss. Nå skal vi lege med små lego på stuegulvet siden lille snuppis er i barnehagen. Så nå tar jeg en pause fra dibbingen.

Hade så lenge damer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...