Little Miss Naughty Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 I helgen kom solen tilbake her i Tromsø. Deilig å se solen skinne på felltoppene. Er hjemme med en syk storebror i dag. Han går glipp av solfesten og er litt trist. Må ut å kjøpe solboller når mann og lillesnuppa kommer hjem i ettermiddag. Ha en fin, fin dag alle sammen
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 ååååååh....solfesten ja!!! det var årets beste dag det =) fikk fri på skolen,og så godt som det var å se sola da!!!!!!!!! savner mørketia litt jeg.men den henger i ennå,hehe. gratulerer med å få sola tilbake !!! å god bedring til storebror. ha en super dag du også =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer!!! Ha en fin solfest, dere får jo lage deres egen siden storebror er syk:-))
Little Miss Naughty Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 ja vi skal nok kose oss. Nå skal vi lege med små lego på stuegulvet siden lille snuppis er i barnehagen. Så nå tar jeg en pause fra dibbingen. Hade så lenge damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå