Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Nå bor de så de har innsyn rett bort til oss. Hadde de enda ikke vært så nysgjerrige ville det vært greit. Ingenting jeg kan gjøre med dette, bortsett fra å få ut litt frustrasjon her. Føler meg overvåket. Skulle ønske alt var som før. Hadde et supert forhold til svigerforeldrene helt til vi fikk barn. Da ble det forandringer gitt!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Huff...det der hørtes ikke kjekt ut :-( *trøsteklem* Men hvorfor ble forholdet til svigers så forandret etter at dere fikk barn??? (jeg må vel innrømme at noen ting irriterer meg litt mer med svigers nå enn før vi fikk barn)
TA 1980 Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Vet litt hvordan du har det. Jeg og hadde et supert forhold til svigers før barna kom. Sender en trøste klem til deg, og håper ting vil forandre seg etter hvert.
Luni og go'gutten =) Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Huff, mitt verste mareritt.. Greit at de bor 3 minutter unna, da er det på såpass avstand at de ikke får med seg den minste bevegelse.. Hadde følt meg skikkelig overvåket!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå