phantomet Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Nå har Måka tydelig strtet en ny æra... Den vil herved bli referert til som "akokss" ...*ler* (action krav og kjede seg sinna) "akokss" er en slitsom æra, ihvertfall for mammaen. Han har nemlig funnet ut at han kan klage på behandlingen eller om servicen ikke er kjapp nok..og det gjør han høylytt... Men det hjelper ingenting å trøste...å neida...da er det lek og herjing som skal stå på planen..hoppe, hoppe, hoppe...kile, kose og tulle... Hvor ble det av den lille søte Måkeungen som bare ble lykkelig om mammaen trøstet og koste ham?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Welcome to the next level...........:-)) .........og det var da hun skjønte at tiden, ja tiden den flyr så altfor fort avgårde............................................................................................................og plutselig så hun seg selv, sittende og skrive innbydelser til Måkas konfirmasjon;-)) Tjoheiii!!!
Urtete Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Lillebebisen din har blitt storbebis! :-) That´s life! )
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 bra måka,stå på krava =) HOPP OG HEI,HOPP OG HEI !!!!! hehehehe blir lang i arma til slutt ja?? her krever han full kontroll for tia.må bare passe meg for at det ikke blir uvaner...sånn som..ikke sove,men ligge i mammas armer....oioioioiiiii men jammen er det morro å se at di blir mer bestemte,livlige oooog kosete =)
Maud Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Minstemann her er i det stadiet ennå og nå er han 17 mnd. Jeg mener å huske at storebror kunne aktivisere seg selv lenge om gangen, men det er kanskje hukommelsen som spiller meg et puss? Får i hvert fall ikke gjort særlig når minstemann og jeg er hjemme samtidig...
Karomamma Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Hi hi, phantomet. Nå kan du bare nedprioritere alle dagens gjøremål og sette "Oppmerksomhet til Måka" på topp hele dagen. Det er litt deilig når de sover, ikke sant?
phantomet Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 Ja, det er ingen tvil om hvem som står øverst på prioriteringslisten her i phantom-hulen... Men jeg synes egentlig at det har vært slik ganske så lenge...? Og det aner meg at det er leeeenge til det tar slutt! Men han er veldig søt heldigvis...*ler* Var sammen med to venninner på Room idag. Den ene er gudmor til Måka, den andre hadde med seg begge sine sønner på 3 år og 9 mnd. Og gudmor var sitt ansvar bevisst, og tok med seg Måka på armen rundt i butikken. Og hver gang hun stoppet for å titte på noe, så gikk bena på Måka som på en sprellemann, som for å få henne til å bevege seg igjen..*ler* Og han er ganske tung blitt... Og det var ikke få som kommenterte de kulerunde knall blå øynene til tassen som hang på armen til gudmoren sin...*ler* Da det var tid for lunsj, ble phantom-mammaen bestemt, og la Måka i vogna for å sove. Gjett om han så betuttet ut? Han som hadde egen aktivitetsansvarlig med på tur...Men da mammaen var ufravikelig, overgav han seg og sovnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå