Gå til innhold

Kaffetips til kaffeelskere(utenfor tema)


Gjest

Anbefalte innlegg

Kokte meg traktekaffe nå, og så fikk jeg et innfall og putta ei halv teskje kanel oppå kaffepulveret i filteret før jeg kjørte gjennon vannet. Ble dritgodt! Særlig med litt melk i kaffen. Min egen latte -nesten :) Prøv, og sett dere ned og ta en velfortjent pause når baby tar seg en lur eller leker alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat drukket kaffe, men det skal jeg jammen prøve neste gang! :)

Rart hvordan man setter pris på andre ting nå om dagen.. som å få sitte i ro og drikke en HEL kopp VARM kaffe eller te uten forstyrrelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en god kopp lipton te med noen nellik-spiker i også, deilig! Ahh... det er ingenting som å slenge bena på bordet og meske seg med kaffe og helst noe attåt, mens kid´n sover!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å koke en kopp melk, og ha kaffepulver i + litt sukker. Nyyydelig =) Sikkert godt med litt kanel eller noe annet i også! Det fikk jeg lyst på ! Har ikke drukket kaffe siden før jeg fødte i september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Annonse

Et litt forskjellig kaffetips for kaffeelskere: jeg har en konkurranse fram til i kveld hvor premien er en kaffepose fra et lokalt kaffebrenneri, så kanskje dere ville vært interresert 😊 https://www.instagram.com/norskeprodukter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...