Gå til innhold

Noen på 30+ som kunne tenke seg å møtes?


lc1977

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg fyller 30 i år, venter nr 2 i april og lurte på om det er noen flere "voksne" (vordende) mødre som kunne tenke seg å treffes. Har vært med på et par BIM-treff allerede, og det har vært veldig hyggelig, men stort sett er det fleste endel yngre enn meg. Hadde vært artig å komme i kontakt med andre på min egen alder som venter barn, og gjerne også som har barn fra før.

 

Jeg vet at det har vært en tråd om dette tidligere, og det ble vel også avtalt et treff før jul en gang for de "litt eldre", men tror dette kokte bort i juleforberedelsene:-)

 

Så derfor gjør jeg et nytt forsøk... Er det flere enn meg der ute som (fremdeles) er interessert i et treff for "voksne" gravide? Kom gjerne også med forslag til dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med hvis vi klarer å dra i gang dette. Det blir så rart å skulle være på treff med folk som er så mye yngre og føle seg gammel. Gjennomsnittsalder for første barn her i landet er jo på 29 år, så gamle er vi da slett ikke.... Gjennomsnittlige alder på BIM-brukere må være betraktelig yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 29 i mars, og har termin i mars. Jeg er gjerne med på treff. Jeg drar på Havariet i morgen. Kanskje vi treffes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk litt fort... Prøver igjen:) Jeg fyller 29 i mars, og har termin i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir veldig gjerne med.Alle dager untatt onsdag passer for meg. Er bortrest til 12 februar, men blir gjerne med på treff etter det. Fnt initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Jeg er 31, fyller 32 på termindagen min som er i april. Venter også nr. 2, har en sønn på 2,5 fra før. Jeg er bortreist fra 11.-16. februar, og jeg er så frekk at jeg foreslår en dag: Tirsdag 20. februar? Er vel passe lenge til så man kan planlegge og forberede seg til treff kanskje? Om det blir før 11. februar hiver jeg meg nok med altså, var bare for å foreslå noe... Synes det er kos på Cafe M jeg da, så kanskje vi kunne ha møttes der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å se at vi er flere:-)

 

For meg passer 20.2 bra, og Cafe M er helt i orden for meg. Veldig fint med litt langt varsel, trenger å kunne planlegge litt i en travel hverdag.

Håper det er flere som kan denne dagen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafe M er en ikke altfor stor cafe/restaurant med god mat og hyggelig atmosfære:-). Ligger på Træleborg, inngang fra St. Olavsgate hvis jeg ikke tar feil. Kan forklare veien nærmere hvis det blir der vi avtaler å møtes.

 

Men kom til å tenke på en ting... Mener å huske at Cafe M stenger ganske tidlig (ikke kveldsåpent, hvertfall ikke særlig lenge...), mer en formiddagscafe hvis jeg husker rett. Og det er vel kveldstid vi tar sikte på? Jeg jobber, og kan derfor bare på kvelden i utgangspunktet. Ikke at jeg skal bestemme altså, men blir hvertfall veldig glad hvis treffet blir på kveldstid;-)

 

Er det noen som vet om Cafe M holder åpent om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi dere et tips på at Maskinisteneshus ved domkirken er oppe på kveldstid og er et supert sted for et treff. Kjempe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeger med 20 februar. Jeg er 35 og venter mitt andre barn i mars. Hva om vi tar en av resturantene på brygga. Da finner ihvertfall alle frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ser det ut som mange kan 20. februar da? Samme for meg hvor det blir, er bare klar for et litt koselig sted. Har ikke vært på Maskinistenes Hus før jeg, gjerne der om det er koselig der. Ellers er jo brygga greit for de som ikke er så godt kjent selvfølgelig. Så lenge vi blir enige om dato og klokkeslett så spiller stedet mindre rolle for meg hvertfall.

 

Jeg er 50% sykemeldt, så kan dagtid også. Men kvelden går fint det og, gjerne etter leggetid da, sånn 19:30 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinistenes Hus tror jeg ligger ved domkirken et sted. Mener jeg har vært der en gang for lenge siden, ganske koselig der..

 

Men for at alle skal kunne finne frem lett (godt poeng det synes jeg), så er kanskje Esmeralda et greit forslag. Det vet de fleste hvor er skulle jeg tro:-) For øvrig er jeg enig med OktoberMa-04 om at stedet ikke er så viktig bare vi finner dag/tidspunkt....

 

Kl 1930 passer forresten fint for meg også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå ser jeg jo at Havariet er foreslått i tiden fra jeg begynte på innlegget over og til jeg fikk somlet meg til å poste det;-)

 

Havariet er helt fint det også naturligvis, så glem mitt forslag om Esmeralda.

 

Noen som kan registrere treffet?? (Jeg vet nemlig ikke hvordan man gjør det..........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort. Tok Esmeralda jeg. Hvis noen protesterer villt på det, så er det jo bare å endre det:-)

Nå må alle møte opp da:-)) Esmeralda klokken 19:30 ,tirsdag 20 februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har akkurat flyttet til Tønsberg og vil gjerne bli kjent med noen som venter barn eller har barn fra før. Jeg fyller 30 år i år og har termin 12. juni. Vi har en jente på 2 år fra før. Vil gjerne komme den 20! Jeg er hjemmeværende så hvis det er noen som har lyst til å finne på noe en formiddag så hadde det også vært koselig! Bare mail meg: [email protected]

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei !

 

Er så frekk at jeg tar opp igjen denne tråden...

Synes nemlig det hørtes veldig bra ut,- et treff for oss 30+ damene! :)

 

Ble det noe av treffet 20.feb.?

Og skal damer på 30+ møtes igjen?

Og sist, men ikke minst, kan jeg være med også?

 

Er 31, venter 1. barn 3.sept. Og bor i Horten.

 

Vårsol-hilsen fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg er selv 28 med en gutt på snart 2 år ,og venter nr 2 i begynnelsen av september. Kunne gjerne tenkt meg å møte flere i samme situasjon...er det fortsatt tid og lyst til flere treff i vårsola?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...