Gå til innhold

nåken fra stord??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg bur i sætrevik, og kjenner ingen spesielle med barn.. mi jente er født 08.juli og hadde vore kjekt å blitt kjent me nåken som har barn på samme alder... eg er sjølv 20 eller blir 21 i april..

dagene våre består så og sei i da samma, koser meg masse heima me snuppa, men hadde vore kjekt om eg og alexandra kunne blitt kjent med andre som me kunne truffe.. har jo sambo heima om ettermiddagen, men formiddagane blir lange.. kunne vore kjekt å hatt nåken å trilla me om dagane:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg er fra stord, men dattero mi er snart 3 då =) .Eg er 20 bur i sagvåg .

Skrevet

koslig...:)

Skrevet

hei hei. eg har en sønn som er 4 mnd;)

bur oppe med drageset. ikke så langt vekke i fra deg ;)

Skrevet

drageset nedi sagvåg eller???

Skrevet

åhh. heheh kom ikke på at da va 2 stk på stord. nei den på leirvik :P

Skrevet

da e da vettu, tenkte egentli da va den du meinte, men måtte jo spør vettu.. :o)

kor gammal e du egentli?? barnefar??

Skrevet

heheh blanda sætrevik og kårevik..lol sætrevik e jo i sagvågen. men du er vel på leirvik og kikker noen ganger? hehe.

eg er 18. blir 19 i mars. er samboer med barnefaren jepp ;) han er 18 blir ikke 19 før i juli. der da?

Skrevet

jepp e nok på leirvik og ja.. kan jo ikkje bura meg inne her:)

eg blir 21 i april, samboer(barnefar) blir 21 i mars..

Skrevet

kan jo sikkert ta en trilletur i sammen en gang du er på leirvik ;) er kjekt og være med noen som har en onge på samme alder

Skrevet

ja da e da... :o) har du msn eller???

Skrevet

dytter denne opp litt...

Skrevet

Såg ikke denne før no jeg... Vi er ny innflytta til stord, sambo har bodd hær tidligere da... Jeg går også hjemme med ei lita tulle på snart 4mnd og gutten min på 4år. bor på Rindane i Sagvåg og blir 22 i april.

Skrevet

hmmm.. ei eg møtte på helsestasjonen for nåken veker siden meiner eg budde på rindane, var vel ikkje deg vel???

Skrevet

det var det kanskje... du var på 6mnd. kontroll og jeg skulle inn til legen med tulla.Da var det vel du som hadde jenta som satt så støtt som et fjell da... for hun andre som var der hadde vel en gutt... Stord er ikke så stort...

Gjerne legge meg til msn: [email protected]

Skrevet

jepp der har du oss.. hehe.. løye detta.. skal på kontroll me ho igjen i måro for helsesøster syns ho hadde vokst for lite.. viss eg ikkje klarer å legge deg til så e mi adr: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...