Gå til innhold

Anngående utseende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg har blitt så mye mindre pen etter jeg fikk barn. Ser alltid sliten ut, håret skinner ikke lengre og har blitt tynnere, huden ser mindre ung ut også. Kroppen ser ut som den alltid har gjort.

Får sikkert endel pepper nå, men jeg har liksom en drøm om å se vakrere ut enn noensinne på bryllupsdagen. Vet ikke helt hvordan jeg kan få til dette.

Noen andre som syns dette er viktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke gi deg noe pepper jeg. Dette er jo noe som er viktig for de fleste. Selvfølgelig ønsker vi å være så flotte som vi kan bli den dagen vi gifter oss. Jeg og har barn.

Men er det ikke mest i hverdagen du føler deg slik?

Når jeg skal på fest og bruker god tid på å piffe meg opp, føler jeg meg veldig fin. Men i det daglige får jeg ikke tid til så mye, og ser mer sliten ut.

Ta solarium/brun uten sol krem en stund i forkant. Gå lange turer i skog og mark. Da blir du frisk i kinnene. Spis sunn mat. drikk mye vann. Tren mye. Sov mye. Legg deg tidlig. Ta hairextentions (hvis du har råd før bryllupet) Det skal jeg ta. Bruk hårprodukter fra frisørsalong. Kjøp en god hårkur. Ta b-vitamin og SMIL og vær GLAD. Man er alltid finest når man er glad. Tenk på hva som er fint med deg selv og vær stolt over det og fremhev det. Alle har noe som de er fornøyd med...

God klem fra meg...

Du blir nok nydelig i bryllupet skal du se

Skrevet

Utseende er hva man gjør det til selv! Du har neppe blitt mindre pen av det å få barn! Det er nok heller den psykiske følelsen av å ha mindre tid til å stelle med deg selv!

Skrevet

føler det samme som deg.Har egentlig aldri likt utseende mitt. Men da eg var gravid med nr 1 så var eg faktisk kjempe fornøyd med utseende. Og når vi gifter oss 26.mai så er eg ca 7 mnd på vei, og tror nok at eg stråler litt ekstra=)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg. Skulle veldig gjerne gått ned 10 kilo før den store dagen i mai, men sliter med det.

Men når det kommer til deg.... Når det kommer til det med huden og at du ser konstant sliten ut, hvorfor ikke unne deg hudpleie noen dager før bryllupet? Når det kommer til håret så klarer nok frisørene å ordne det (dersom du skal til frisør på den store dagen da...)

Har selv tenkt at jeg skal begynne å ta sol med jevne mellomrom snart slik at jeg ikke ser ut som et lik når jeg kommer opp kirkegulvet, i tillegg så har jeg vurdert å "spraye" meg brun til den store dagen. Koster litt, men jeg synes det er verdt det.

Skrevet

Må bare svare deg, bjørnen Collargol!! En venninne av meg slet også med å ta av seg. . hun er glad i søtsaker og mat ;).. Men, hun har begynt å gå en halvtime til en time hver dag nå ( i tillegg har hun en hund, så hun MÅ)- men dæven døtte. . det hjalp!!!

Har selv begynt å gå turer, på en halvtime til time selv. Faktisk, er bevist at det hjelper mere enn noen som helst kurer!!!

Ei venninne av meg tok av seg 15 kg på 6 mnd. . ho spiste godt, men gikk tur uansett vær, en time om dagen :)

Skrevet

Hei hei alle sammen!!

Å gå turer er veldig effektiv fettforbrenning..

Vil dere ha ekstra ut av fettforbrenningen går dere på morgenen FØR frokost! da er glykogenlagrene i kroppen tomme, og kroppen vil bruke direkte av fettlagrene for å få energi til gå turen..

Å gå turer er bra uansett, men dere vil få mye mer ut av gåturen hvis dere tar den på dette tidspunktet av døgnet!!

Klem fra Marianne , treningsinstruktør..

p.s. anngående styggere hår enn vanlig; ta masse B vitamin og kjøp den Define glansspray på H&M ( glansspray finnes sikkert i andre merker også )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...