MiniMeAndMe+spire Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Er så glad, dette føles SÅ bra nå!!! Har veldig stor tro på at det skal gå bra denne gangen.... Hvordan er formen til andre som er like langt som meg? Jeg merker at kvalmen kommer snikende av og til, når jeg er sulten og veldig mett, og fra det øyeblikket jeg våkner på morgen og fram til jeg får spist... En annen ting er trøttheten, husker ikke siste jeg sov såååå mye.... Men om det er dette man må gå igjennom for at den lille i magen skal bli stor og sterk, er det heeelt i orden!!!
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hei!! Jeg gkkår inn i min 7. uke i dag, blir vel 6 + 0 jeg da.. Ser ut som jeg slipper så mange symptomer denne gangen, med de to jentene mine har jeg gått kvalm de første tre og fire månedene, denne gangen kjenner jeg ingenting til det =) Men, er så trøtt!! Veldig trøtt! Morgen som kveld, og midt på dagen... Er slitsomt, men, det går vel over en dag... Begynner også å tro at dette skal gå bra nå, blir mer og mer positiv for hver dag som går =) Så spennende med ultralyd da! Har du bestilt deg privat eller har du fått henvisning fra legen? Lykke til videre til deg!! Klem =)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 Nei fikk henvisning fra legen min pga SA i des.. Har ikke fastslått termin ennå (derfor står det "(tror jeg)" i overskriften)... Har du vært inne på babyverden.no? Om man legger inn samme info på første blødingsdag sist mensen der inne får man et annet svar enn hva men går etter her.... Merkelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå