Gå til innhold

starte fødsel..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er i uke 38, funker kjærringråd for å starte fødsel nå og?? eg eeeeer så lei! har prøvd sex men det er vist ikke nukk! hjelp meg..

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dårlig erfaring med å tyvstarte fødsler, gått over begge gangene, og første gangen prøvde jeg ALT!

Andre gangen tenkte jeg at hvis det hadde vært noe i disse kjerringrådene hadde man jo ikke trengt kunstig igangsetting med medikamenter for å få igang en fødsel...

Så sorry, du blir noe eeeenda leiere hvis nurket ikke har bestemt seg. De begynner tidlig å vise hvem som er sjefen:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Går du i trapper?

Det gjorde søster og hun fødte 10 dager før termin :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Broren min tok dama med på biltur og kjørte på en humpete grusvei i flere timer, frem og tilbake... Babyen kom samme natta! Har og hørt at det skal hjelpe å spise veldig sterk mat..

• 3 måneder senere...
Skrevet

Men alt dette er vel bare mulig om ting er modent er det ikke så? Så det hjelper ikke å stresse med noe om babyen ikke vil ut dessverre så er det ikke vi men dem som bestemmer dette. :)

• 6 måneder senere...
Skrevet

litt lakser olje, ikke mye..

ha sex, la sæden virke (være i deg, mens du legger deg til å sove) dette har funket 3 ganger på meg... lykke til...

brukte ikke lakser olje alle gangene:)

lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

SEX er et råd som kan funke, men som alt annet må du være moden for at det skal ha en virkning. Dette rådet fikk jeg av en jordmor på sykehuset da jeg hadde hatt rier i ett døgn uten at det åpnet seg noe...

Hun fortalte at det kan sette ting mer igang siden det inneholder samme hormonet som de tablettene de bruker på sykhuset ved igangsettelse! Så dette er noe som ikke bare er et kjærringråd, men faktisk vitenskap...

Jeg hadde sex i går, og håper det skal gjøre meg mer moden enn jeg var ved sykehusbesøket! Det hjelper til å gjøre deg mer moden om du er igang med den prosessen, men kan også gjøre at du åpner deg opp raskere enn uten sex om du er moden...

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...