Gå til innhold

Endelig vinterstemning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kom endelig snøen til slutt! Godt å høyre at skisentera endeli får opne, her er det no -7,5 og det kjennes på føtene............ Kvar er tøflene mine?????????????????

Svir av ved som bare, og fekk nettopp dyraste straumregninga hittil!- trudde at prisen skulle gå litt ned, men det gjaldt visst ikkje meg...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det med strømprisen ikke gjelder noen jeg... og når man vet at 70% av strøminntektene går direkte tilbake til staten så er det lov å lage surefjes i ny og ne... staten staten staten...

say no more...

men vi kan GLEDE OSS STORT over at vi fikk kjenne på ordentlig vinter i år også, for her er det vinter nå... snø overalt, om enn bare en cm eller tre, men det er helt ekte snø, så det teller...

:-)

Skrevet

- og her litt lenger oppe på nordvestlandet har vi inatt fått enda meir snø! xxxxxxxxxxx fingrane for at det blir liggande lenge!

Skrevet

Er det ikke flott.

Her i Oslo vi holder oss til var det -9,7 grader i morges og jeg begynnte å lure på hva snuppa skulle ha på seg når hun skulle ut i dag. var nemlig meningen at hun skulle være med pappaen i barnehage( han jobber der) jeg skulle ett ærend så jeg hviste ikke om jeg rakk det før han skulle på jobb.

Men akkurat nå er det nede i huff var hvist fortsatt kaldt -6,8 grader.

Godt hun har en tykk god vinterpose for her satser vi kun på gode ull produkter og har ingen tykk jakke å ha på henne ute i vognen.

Skrevet

melder meg inn i vinterrekka =0)

skiføre,og akeføre..å hvem som skal ut å måkke frem veien etter nattas snefall vites ikke.hehe..blir vel gubben det =)

hadde det kaldt i natt.hele -17 da jeg titta sist gang.det er mer enn kaldt det.brrr..

ungene har fri i dag,så snart skal di ut å base i det hvite pene som endelig kom.var på tide med litt vinterstemning nå ja =)

nå er det bare hærlig her.lyst,pent,ok temperatur,og rundt 10cm snø,eller litt mer =))

Skrevet

Nydelig med vinter! Men fy flate så kaldt! Elsker sommer og sol og varme!

Skrevet

he-he, har viss berre `pingletemperatur` her i forhold til der du held til!

Kan ikkje huske at gradestokken har gått so langt ned, -15 er det meste hittil siste åra. -nok det altså........ -sjølv om det ofte kjennast kaldare ved -5.............

Skrevet

bruker skjelden være så kaldt her...tenk deg,gammelt trekkfult hus....sier bare brrrrrrrrr jeg...var ishus da vi sto opp.godt det ikke var vind i tillegg.osj...

Skrevet

-brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, er sjølv `godt vant` med gamle hus, so eg kan godt tenke meg korleis det var, ja! Bur i veldig gammalt hus enda, men her er isolasjonen god. men det kjennest på golvet av og til! c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...