Natteravnen* Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Så kom endelig snøen til slutt! Godt å høyre at skisentera endeli får opne, her er det no -7,5 og det kjennes på føtene............ Kvar er tøflene mine????????????????? Svir av ved som bare, og fekk nettopp dyraste straumregninga hittil!- trudde at prisen skulle gå litt ned, men det gjaldt visst ikkje meg...........
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg tror det med strømprisen ikke gjelder noen jeg... og når man vet at 70% av strøminntektene går direkte tilbake til staten så er det lov å lage surefjes i ny og ne... staten staten staten... say no more... men vi kan GLEDE OSS STORT over at vi fikk kjenne på ordentlig vinter i år også, for her er det vinter nå... snø overalt, om enn bare en cm eller tre, men det er helt ekte snø, så det teller... :-)
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 - og her litt lenger oppe på nordvestlandet har vi inatt fått enda meir snø! xxxxxxxxxxx fingrane for at det blir liggande lenge!
lifa og Eline Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Er det ikke flott. Her i Oslo vi holder oss til var det -9,7 grader i morges og jeg begynnte å lure på hva snuppa skulle ha på seg når hun skulle ut i dag. var nemlig meningen at hun skulle være med pappaen i barnehage( han jobber der) jeg skulle ett ærend så jeg hviste ikke om jeg rakk det før han skulle på jobb. Men akkurat nå er det nede i huff var hvist fortsatt kaldt -6,8 grader. Godt hun har en tykk god vinterpose for her satser vi kun på gode ull produkter og har ingen tykk jakke å ha på henne ute i vognen.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 melder meg inn i vinterrekka =0) skiføre,og akeføre..å hvem som skal ut å måkke frem veien etter nattas snefall vites ikke.hehe..blir vel gubben det =) hadde det kaldt i natt.hele -17 da jeg titta sist gang.det er mer enn kaldt det.brrr.. ungene har fri i dag,så snart skal di ut å base i det hvite pene som endelig kom.var på tide med litt vinterstemning nå ja =) nå er det bare hærlig her.lyst,pent,ok temperatur,og rundt 10cm snø,eller litt mer =))
♥Snulder Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Nydelig med vinter! Men fy flate så kaldt! Elsker sommer og sol og varme!
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 he-he, har viss berre `pingletemperatur` her i forhold til der du held til! Kan ikkje huske at gradestokken har gått so langt ned, -15 er det meste hittil siste åra. -nok det altså........ -sjølv om det ofte kjennast kaldare ved -5.............
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 bruker skjelden være så kaldt her...tenk deg,gammelt trekkfult hus....sier bare brrrrrrrrr jeg...var ishus da vi sto opp.godt det ikke var vind i tillegg.osj...
Natteravnen* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2007 -brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, er sjølv `godt vant` med gamle hus, so eg kan godt tenke meg korleis det var, ja! Bur i veldig gammalt hus enda, men her er isolasjonen god. men det kjennest på golvet av og til! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå