dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 så nå har jeg snart lov! BAJ BAJ sov godt alle fine bakemester snipp og harepus og alle de andre vennen i hakebakeskogen... :-)
Karomamma Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Nattapåreisjæl!! Sov godt!! Jeg skal også binge snart. Har kjøpt siste nummer av =Oslo som jeg skal lese på senga. Fint blad og bra opplegg, tycker jag
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 enig merr'æ! sov godt! kan du denne: "god natt, jeg skal legge meg snart, god natt - du måkke tro no' er gaaalt, for alt er helt normalt" fin sang ... de lillos
Gummelillan Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Natta natta! Sovner snart over laptopen så på tide å finne senga her også. Og ikke noen lesing der nei. Snorker nok før hodet treffer puta.. ;-) (eh.. Snorker ikke på ordentlig da forresten... Må vel føye til det mht at vi snart skal begynne å fordele hvem skal dele rom med hvem på Holmsbu, eller..?)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 BAJ BAJ til deg og;-)) Sove godt:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Hehehehe.......jeg snorker på ordentlig! Så kanskje jeg rett og slett bør skaffe meg mitt eget rom.......:-)
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Regner med at du sover nå småen!!! Snakkas! Morer meg litt over Gummelillans bekymringer for romfordeling på Holmsbu... får meg til å tenke på da vi skulle på leirskole i 6 klasse! Mimre, mimre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå