Gå til innhold

Noen fra Tr.heim i Oslo-området.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurte på om det var noen trøndere som hadde forvillet seg ned til oslo som meg. Jeg har nå vært her siden 95 og ser ikke ut som jeg returnerer igjen med det første.

Er i uke 25 og venter gutt nr 2 i mai! Håper det er noen der ute. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ har å forvillea mæ ned t oslo! har en gutt fra før og venter nr 2 i beg av juli!

hær e d ingen plana om å dra tbake einno....

kor gammel e sønnen din?

Skrevet

Koselig at flere har forvilla sæ nedover og itj ska tebake!

Gutt nr 1 ble 2 år nå i romjulen. Hvor gammel er gutten din? Vet du om du skal ha gutt eller jente denne gangen?

Skrevet

Guttn min e to og ett halvt! har stor tru på at d bli ei jente here gangen... men har itj vært på ul einno.... d e itj før 15 feb. D E LÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆNG t d!!! :) rægne m at du har vært på ul og fått vit at du ska ha en gutt til? har du fått føde plass i oslo eller... bli jo reint nærvøs av here folkan som må dra t fredrikstad for å fød æ. D e jo langt dit...

Skrevet

Hei igjen Mor saia!

Ja æ va på UL på Ullevåll 18 desember - 2 ultralyden på 1 mnd - fikk bekrefta begge gangan at det va en gutt. Vart veldig overarska me d samme - trudd d va ei jente i og me at æ hadd vært kvalm heile døgnet i flere uka, men men.

Æ har vært så heldig at æ har fått tildelt fødeplass på Ullevåll. Va der også med nr 1 og ønska mæ veldig sterkt tebake herre gangen.

Ja skjønne at du blir stressa av å itj få vit korr du ska fød. Når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...