Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Dailis er nå en brennhet kandidat til årets husmor her inne!!!! Fikk melding på msn at nå baker hun amerikanske sjokolademuffins og grovbrød!!!!! Dette klarer jeg ikke henge med på altså;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Kom igjen klatten! jeg heier... mens du baker he he he har du to bakeboller på benken tar det ikke lange tiden å slenge opp to til ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Har ikke så mange bakeboller jeg dah!!!!!!!!!!! Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa.......;-)
Karomamma Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Fy flate Dailis, jeg er mektig IMPONERT asså!!! Du trenger ikke unnskylde deg heller, jeg stemmer på deg til årets (for ikke å si århundrets) husmor!! Jippi og hurra
Gummelillan Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 OG jeg lurer nå bare på om det hefter noen som helst tvil omkring hvor neste treff bør legges...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 Dailis Dailis Dailis Dailis Dailis Dailis Dailis Dailis Dailis
Dailis Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Nja, er vel ikek så god husmor, løper ikke akkurat rundt med støvkost eller malekost.... Skulle kanskje vært flinkere med det... Baking, mat og strikking er det eneste...tar bare det koselige vet du...ikke god husmor, hehe....
♥Snulder Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Urk... er det årets bakerace som er i gang... Jeg må nok melde frafall for 37 år på rad.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå