dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Phantomet ser på grey gummis trener til maraton klattur ser på klinefilm med klattemannen snulder nyter synet av den nye kjolen dailis trøster liten og syk goguttklatten trøster også lietn og syk reveenka har i grunnen 7 stk å se på så hun har sikkert nok urtete har vært borte så lenge at hun må kline hele tiden dritgreipappan ser på håndball superlis klapper i hendene over vintervær pregnanta lager kaker og mat amiga ser på bilder maud jobber blomman panter flasker trollmora venter på vaskedamen mamma søker barn har 2 pakker ut igjen av eskene hun pakket inn i hera er på vei inn i nytt hus hun også... mer enn dette vet jeg ikke.... men dere andre driver med noe dere også, jeg vet det nok... Ha en forteffelig aften alle sammen, jeg håper dere koser dere! Jeg lager meg en kopp te jeg, og stikker innom litt her formeg selv... :-) ramti tamti teia... plyyyyyyyyyyyystre
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg ble så inspirert av Dailis så jeg har nå satt to bakeboller med deig og steker og braser kjøttdeig, bacon, chili, løk, hvitløk og soltørkede tomater for harde livet her!!! Så her blir det sent ikveld;-) og litt til og fra på dib..,....Men vit det min venn, jeg er ikke mer enn 2 meter unna;-)))
Dailis Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Jeg baker videre jeg=D Små søte sover nå... Men strikker og noen rare sokker til snupps Med pjuskekant, pjuskehale og ører, hihi... Driver og lurer på om jeg skal strikke på tunge og.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Nei da, eskene skal stå på lager til huset er ferdig, sånn til sommeren en gang. Og da skal jeg pakke opp alle tingene mine, blir nesten som å få "nye" ting..... Vi leier en fullt møblert leil. forstår du. Og i mellomtiden er jeg småbarnsmor på fulltid til Knerten som blir et år i feb. og Storebror som er 4,5 .
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 godt å se at dere er her! Da blir jeg glad i hodet! :-) egentlig er jeg nemlig kjempetrøtt og burde sikkert legge meg, men det er så kjedelig har jeg hørt????? :-) lakenskrekkkkkkk????? Hæ?, det har jeg da aldri hatt, men jeg fikk det visst litt nå..... klokken er jo bare halv ti.
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 tunge er alltid en hit! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 2 meter er en god avstand! det gleder meg!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Sove kan vi gjøre når vi blir gamle, og med alderen din så er det leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Kan ikke legge seg ennå!!! Dufter jo så godt!
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2007 he he, ungfolen vettu, med blå ringer rundt øynene... men ja, sove kan vi gjøre til neste år...
Karomamma Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Og jeg er ute og går tur! Ja, ikke nå lenger, for jeg kom akkurat inn igjen. Det var så deilig og kaldt vintervær nå, sånn som gjør at man blir rød på nesetippen!! Karopappa ser på håndball... Gjeeeesp!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Hørtes ut som om du var litt vel avhengi nå. Som om du hadde med laptopen på tur, hehehehe
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. januar 2007 karomamman. der var du at jeg kunne glemme deg.... godt du er der og at du har kommet deg inn igjen så ikke nesen detter av.... nå har dritgreipappan skiftet over til snooker det er GJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESP!
Karomamma Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 He he he, det hadde vært noe. Lurer på om DIB kommer på WAP sånn at jeg surfe på mobilen... He he he. Note to self: To be checked tomorrow or at least ASAP.....
dritgreipappa Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Det er jo finale!! men O'Sullivan er suveren! du kan bli med på sofaen å sjå på om du vil.....
Karomamma Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Merkelige saker (driver dere og avtaler på hemmelig vis her)...? Karopappa har også skiftet til snooker. Hmmmm....
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. januar 2007 åhh du er vel toppen hehehehehe.... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznoooorker, er det det det heter? men du er best i test uansett altså... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 21. januar 2007 he he.... det er godt å høre at de er fler i alle fall... :-)
Karomamma Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 Ja, det synes Karopappa også da jeg sa det til ham i sted. At det var godt å høre altså, han føler nok at han "hadde lov" da, he he...
Gummelillan Skrevet 21. januar 2007 #20 Skrevet 21. januar 2007 Tror jeg må skuffe med at ingen trening i helgen... Forsov meg i går og i dag var det middag hos svigers i stedet.. Og det var egentlig like greit. Fikk melding fra treningsvenninne i sted om at vi dropper treninga i morgen også... Hm... Dersom dette maratonstyret skulle gå bra er jeg bare NØDT til å utgi treningsdagbok tror jeg ;-) Ingen trening, masse mat og sløving på sofaen.. Burde bli en "hit"!
Natteravnen* Skrevet 21. januar 2007 #21 Skrevet 21. januar 2007 Å her prøvde vi på en datafri dag, men det gikk dårlig........... b-mennesket eg eingong var våkna i meg når kvelden kom,som så ofte før!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. januar 2007 he he.... jeg liker ikke sånne datafrie dager, så jeg er veldig glad for at du sniker deg inn på nattestid å leser og skriver litt... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 22. januar 2007 hadde det enda vært så vel.... men nei... :-)
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #25 Skrevet 22. januar 2007 tjoheiiii =))) her er jeg!! blir ikke kvitt meg så fort =0) tåkeluren er dratt,og gogutten er tilbake.men forsøkte seg på en søvnløs natt....zzzzz........ hyl hyl og atter hyl.kun bra i mammas armer =) sovna til slutt,men da var søndagen bortevekk gitt... men heisann,her er jeg !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå