Topmodel Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hva kan deres 3.5 åringer .kan de skrive navet sitt eller bokstaver ,taller ? Er det for tidlig å lære dem ?
mariell82 Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Gutten min blir snart fire. Han skriver ikke navnet sitt,det intreserer han ikke. heller ikke hvis jeg prøver å lære han. Men han kjenner igjenn forbokstaven min og hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå