Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Er det noen aleneforeldre som har erfaring med det å bo sammen med andre aleneforeldre, f.eks ei venninne som har barn? Tenker av og til på at det ville ha vært greitt, da kan man både avlaste og samtidig har man selskap i hverandre. Særlig om man bor i en større by el. langt ifrå familien.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 jeg og datteren min bor i studenby i en blokk hvor det både er aleneforeldre og par med barn. er så glad for at jeg valgte å flytte inn her for jeg får masse hjelp av naboene, Det skal da og sies at dette går begge veiene og at vi har et godt miljø i blokka. veldig kjekt å kunne gå på butikken uten å måtte kle på masse eller gå på kino en kveld etter at snuppa har sovnet. Jeg har ihvertfall gode erfaringer med det, men vi bor jo ikke i samme leilighet da.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Rekner med du er student siden du bor i en studentby? Høres jo ut som en grei løsning det
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 jeg er student ja. startet på skole igjen etter at jeg fikk snuppa mi. veldig godt med gode naboer. anbefales på det sterkeste å bli kjent med naboene sine, uansett livssituasjon. :-) godt å kunne løpe på butikken selv om snuppa har lagt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå