Gå til innhold

forskjellige meninger om ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og barnefaren er veldig forskjellige på mange områder, sikkert bare små ting... men sønnen min ser på pappa som "helt" noe som er normalt siden han ikke ser han så mye.

men problemet er at når jeg snakker til min sønn for et eller annet, så kommenterer min sønn om at det får han lov til av pappa osv og det er så slitsomt.. må liksom motarbeide faren hele tiden... slitsomt..

feks hjemme hos meg får han ikke lov til å kjøre bil på bordet, da jeg har en del venner hvor det heller ikke er lov til hos og jeg har planer om å kjøpe nytt bord etterhvert og da syns jeg det er greit å ha lært seg til at man ikke skal gjøre det...

men da er problemet at det får han lov til hos faren og bestemor og da blir det til at jeg må motarbeide faren hele tiden og det er slitsomt... jeg har hatt den regelen hele tiden, og han er 4 år. jeg og barnefaren har bodd fra hverandre i 2 år.. fortsatt har ikke sønnen min lært at det ikke er lov..

hos faren spiser dem nesten ikke middag fordi faren er oppvokst uten og har den formening om at man kan legge på seg av det... så det er ikke alltid sønnen min vil ha middag hjemme for hos pappa får jeg ikke...

sønnen min har arvet min tørre hud og eksem, og smører han hver dag, men faren nekter å smøre han fordi han mener at man blir avhening av krem og at man egentlig ikke trenger det.. og da vil jo ikke sønnen min smøre seg... noen som har det på samme måte...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Men, da sier jeg bare bestemt at hos meg gjør vi slik og slik... Ingenting å diskutere. Så da skjønner barna fort at de må gjøre som mamman sier:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...