Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært noe aktiv men lest engang i mellom. Oppdaget dette forumet i dag. Kan jo være et sted å spørre om råd og gode tips når det skulle trenges.

Jeg har 14 måneder mellom mine to, gutt først og så jente. MInstejententa er snart 5 måneder

Er kjempe kost og slitsomt til tider. Ser at de har masse glede av hverandre. Håper det blir litt liv her inne og at man har tid til å titte innom. Kanskje det som kan være problemet for mange av oss:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:)

Ser ut til at vi også skal bruke dette forumet om en stund. Fant ut at jeg er gravid i dag!

Vi er kjempeglade, og litt omtumlet av dette. Det kommer til å bli 14 måneder mellom våre også. Har en jente på litt over 7 måneder.

Jeg vil gjerne høre dine erfaringer med å være mamma til 2 så tette!

Vi er i en livssituasjon som gjør at mannen min er borte over lengre perioder, og vi har ingen familie som bor i nærheten. Dette gjør jo at en tenker at det kommer til å bli tøft. Vi har tenkt at minstejenta skal få plass i barnehage etterhvert, men bare for noen timer av dagen. Kanskje det hjelper litt....

Hjelp!!! Klarer vi dette? :-) :-)

Skrevet

Hei!

Opppdaget dette forumet idag, og det er jo her jeg hører hjemme! Har en gutt på 14 mnd, og venter en gutt til om 2 mnd, så de blir jo tette, men vi gleder oss masse! Har ikke barnehageplass, satser på å ha de begge hjemme en stund, vil ikke ha han hos dagmamma når jeg er hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...