Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg er andre gangs "gravid" eller føler meg gravid ingen test har slått ut enda men ingen mens.. Jeg har ingen mens - svimmel - mensmurringer og stikninger i underlivet. Kan jeg være gravid? Kan testen ikke vise enda? Jeg har bare brukt sanne billigtester strimler... Kan man se et evntuelt embryo ved underlivsultralyd nå???
Solskinnsjenta Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Det er nok for tidlig å se noe på ul enda, men det er enda ikke for sent til at en test skal slå ut positivt. Der er noen her inne som har gått 14 dager over tiden før en test ble positiv. Men noe du kan gjøre er å ta kontakt med legekontoret og be om en blodprøve for å måle hcg i blodet. Hvis det er til stede, og to etterfølgende tester (med 48 timers mellomrom) viser at nivået har økt er du gravid! Noen mener også at de billigtestene ikke er så følsomme som f.eks CB. Jeg fikk tidlig positiv test både med billigtest og med CB, så jeg vet ikke. Men du kan altså være gravid uten at testen har slått ut enda =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå