ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 I morgen skal jeg ha første arbeidsdag på nesten 1 år!! Iiik! Gruer meg litt, ja... Går vel bra, når man først er i gang, men... Pappaen skal ha pappaperm i 5 uker, så overtar jeg permen igjen fra slutten av feb. til begynnelsen av mai... Ååå- sikkert mye nytt! Også har jeg ikke åpnet mailen på et år heller, så det kan jo bli en festlig begivenhet!
Blomman Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 lykke til-går sikkert veldig bra! - å lykke til med mail lesning (les mailsletting hihi)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Takk takk :-) Ja, får satse på at det går greit! Stor overgang for både meg og sambo, dette!
fråsk Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Det går så fint så! Jeg har en gutt født 26/4 jeg da, som har vært hjemme med pappan siden han var 4 mnd. Ikke noe problem det:-) Blir det ikke kos å ha et "eget" liv utenfor hjemmet igjen da?
-carina- Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Skjønner godt at du gruer deg! Gruer meg selv, jeg, og det er 3 1/2 mnd til jeg skal begynne. Men alle jeg snakker (som har vært hjemme, men så gått tilbake i jobb igjen) sier at det går bra. Ett par dager på jobb og så er det som om man aldri har vært vekk fra jobb... Så vi skal vel klare det vi også?! ) God jobb! )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 Takk, begge dere to ) Joa, blir veldig bra å komme seg ut å oppleve noe annet! Har sagt til meg selv hver gang jeg har blitt utålmodig pga søvnproblemer osv hos datteren vår at: "husk på dette, når du skal begynne å jobbe!!" hehe ) Sambo sa akkurat: "Nå er det jeg som skal ha 5 uker ferie!" hehe:) ferie, ja- han kan nok få seg en overraskelse!!
-carina- Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Hi, hi... Han blir nok overrasket når han oppdager hvor mye ferie han får, ja! I helgene er jo mannen min hjemme, så han forstår meg godt når jeg sier hvor travelt jeg har det i løpet av en dag. Men så sier han; du som er hjemme har jo mye mer rutine på ting, så du blir sikkert mye mindre sliten enn meg! Phø! Når det er helg så er jo jeg hjemme, så da får han jo blant annet pauser for å gå og dusje og gå på do i fred, pause mens jeg ammer, enten lager jeg mat til ham, eller har gutten mens han lager mat... Hrmf! Så vi får nå se hvordan det går når han skal være hjemme i permisjon... Har du forresten søkt om å ha ammefri? Hvordan har du lagt det opp? Hadde vært kjekt å få høre om dine erfaringer med det, siden jeg regner med å ha ammefri i "pappa-permen"... )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2007 hehe:) Ja, de må bare oppleve det, tror, jeg ) Ja, jeg skal ha ammefri. Sa bare ifra til avd.lederen at jeg hadde krav på 2 timer, så hun kunne jo ikke si noe imot det. Jeg ammer fortsatt 5 x pr. dag, så jeg er helt nødt til å ha det! Også har må jeg beregne 2 timers kjøring hver vei, så det går med 10 timer til jobb pr. dag. Nytter jo ikke at pappaen kommer med babyen pga reiseveien. Skal gjøre det sånn at jeg ammer på morgenen. Jeg begynner 1 time og 45 min senere til dagvakter (08.45) også pumper jeg en gang på jobb og slutter til vanlig tid (15.00). Før kveldsvakter ammer jeg, også skal jeg begynne til vanlig tid (14.30), pumpe på jobb og slutte 1 time og 45 min før (20.45). Må nok pumpe når jeg kommer hjem. Vet ikke hvordan dette vil bli og hvordan det vil bli møtt av de andre. Men det er den beste måten å gjøre det i mitt tilfelle. Bare spør igjen om du lurer på noe )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2007 Jeg dytter, så du ser, carina :-) By the way; første arbeidsdag gikk bra! Litt deilig å være "back in buisness" også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå