*meg&gull* Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Lurer bare på om dere gravide merket noen forandringer i utfloden, og eventuelt hvor tidlig? Er på dag 24 i syklus, og har hatt uvanlig mye "melkeaktig" utflod i noen dager nå... Takker for svar:)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 jeg har det og har hatt det en stund...er i uke 11 så husker ikke helt når jeg fikk det..men hvet det kan være ett tegn,men det kan også være ett tegn på at mensen er påvei,så vanskelig å si. viss du skal ha mensen på dag 28 så kan du jo ta en test om et par dager viss du ikke klarer å vente å se om mens kommer. det kan være lurt å skrive ned hvordan det er rund el og mensen for det er veldig lett å glemme hvordan du pleier å ha det viss du leter etter symtomer. f.eks om du har mer eller mindre utflod,om du har vondt eller øm noen steder og i tilfelle hvor... lykke til. håper du er =)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Det kan hende du har underlivssopp. Helt ufarlig!! Kan klø og svi litt, men må ikke det.. Har hatt sopp infeksjoner mange ganger i forbindelse med begge svangerskapene.. Går det ikke over, prøv canesten, det får du kjøpt reseptfritt på apoteket!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå