Gå til innhold

Åh blir så frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare 2 mnd siden jeg og eksen flytta fra hverandre , og nå har han fått seg ny dame som er der HELE tia.

Liker ikke at hun er der når ungene er hos han. Syns det er altfor tidlig.

Ungene bør jo først bli vant til at mamma og pappa ikke bor i lag.

huff...blir så frustrert! Hva ville dere ha gjort?

Vi ha synspunkter på dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja,tror ikke du skal ta imot råd fra meg,jeg raste skikkelig ifra meg når dette skjedde meg eksen min. Han tok med barna til henne etter ca to uker,og hver eneste helg fremover,og jeg ble helt ute av meg. Masse vonde følelser veltet frem i meg,som jeg ikke hadde kjent på før. Sendte en masse stygge meldinger,spure ut folk om henne,og slang til han alt det stygge jeg hadde hørt om henne,kalte henne billig og lett på tråden, og det endte med at han satte meg skikkelig på plass tilslutt. Moralen er: det hjelper ikke uansett,du får ikke gjort noe med det,selv om det selvsagt er FEIL,FEIL,FEIL!!! Men det er vondt også.....ligger nok litt av egne vonde følelser i reaksjonen også,selv om det er vanskelig å innrømme midt i den verste stormen:(

Skrevet

ja...kjenner meg litt igjen dær, men egentlig bryr jeg meg ikke om hva de gjør, men syns det er alt for tidlig at ungene må bli vant til at pappan har funne seg ei ny!

Føler han prioriteter nydama forran ungene sine.

Syns han burde tenke litt på dem og hvordan de har det oppi alt dette hær.

Skrevet

Samma skjedde her. Han fikk seg dame ganske fort å tok ikke mange ukene før hun flytta inn. Jeg måtte bare takle at ho var der under samvær, hva annent skal man gjøre liksom?? Har ikke så mye vi skulle ha sagt der akkurat.

Skrevet

Du kjenner han jo best. Er dette en person han kommer til å satse på da? Eller bare en fling? Enig i at det er for tidlig etter deres brudd. Men dersom dette er noe han har tenkt å få til å fungere fremover, så blir jo barna involvert før eller siden likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...