Gå til innhold

Hei, alle dere med delt omsorg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5 år. Jeg deler omsorg/samvær med faren hennes 50% etter hans ønske og har gjort dette nå i snart et halvt år.

 

Jeg har har fått ny samboer som jeg venter barn med i juli. Jeg, han og datteren min gleder oss masse til dette og fungerer ellers veldig bra sammen når datteren min er her.

 

Problemet er at faren til datteren min som oftest har henne mindre enn 50%, da han skal jobbe eller på fest osv..Jeg og min nye samboer har nå hatt henne 7 helger på rad.

 

Jeg har aldri vært helt fortrolig med 50/50 løsningen og vil gjerne gå tilbake til vanlig samværsordning. Dette kommer min x-sambo til å sette seg hardt i mot...

 

Hva glør jeg?? Vil heller ikke skape uvennskap mellom oss, da vi har en grei tone som det er.

 

Kan noen hjelpe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...