Gå til innhold

hobby klubb i bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen hobby intereserte som har lyst å møtes i bergen?

dele ideer, erfaringer, mønster og vise fram sine arbeid, samtidig som vi får nye venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig interressert i det:)

Skrevet

da kan vel vi to møtes kanskje vist det ikke er flere som er intereserte?

Skrevet

absolutt!

har du peiling på strikkemønster?

jeg sliter litt med mine;)

Skrevet

kan litt da, har strikket en del etter mønster, så kan i allefall forsøke:P

Skrevet

Hei

Jeg er interesert i være med på et sånt initativ :)

Har for tiden strikke-dilla men har være innom ganske mange "hobby-diller"

Har dere satt opp noe møte?

Skrevet

kult, da e vi tre i allefall, åsså kanskje får vi me flere etterhvert.

kan vel bare sette opp ett møte. for meg passer det alle dager untatt torsdager i februar, for da er jeg på kurs.

hva passer best for dere da? ettermiddager eller i helgen?

å hvor skal vi møtes?

er ikke så kjent i bergen.

Skrevet

come on.. er det ikke flere i bergens om driver med håndarbeid eller noen annen hobby eller som bare vil møtes?

Skrevet

stili stili stili:) nå venter vi bare på at bobleplast+mirakelspiren skal bli frisk å kan være med. vis da alle kan samtidig, så blir vi 4 stykk:)

legg dæ til som venn, så har æ dæ når vi finn ut noe mer:)

Skrevet

stjereøye&lillestjerne ville kanskje åsså være med, så da blir vi 5:) åsså kjenne æ ei som kanskje åsså ville være me. så da bi vi 6:) vi vokser jo:) stili

Skrevet

Hei,

jeg blir også med dersom det er mulig...har strikket endel til mine tantebarn, men nå ser det ut til at jeg kan begynne på noe til mitt eget :) Er ca 11 uker på vei, så jeg har jo litt tid på meg til å blir ferdig :) Er det planlagt noe møte? Isåfall hvor og når?

Skrevet

kjæmpe stili:) da e vi jo oppe i 6 alikavell:) så bra.. har ikke avtalt noe enda. men skal gi beskjed så snart vi har satt opp ett møte. :) kjæmpe flotte greier:)

Skrevet

hvor i Bergen holder dere til da, og hvilke hobbier er det snakk om??

Skrevet

strikking, sying, scrapping osv. egentli ikke noe spesielt, men bare man liker å holde på me en hobby liksom. hadde jo bare vært gøy å treffe noen ny venner:) har ikke hatt noe møte enda, men d bi vel på en cafe i byen. første gang iallefall:) bi du me?

Skrevet

kjæmpe stili. nu bi vi jo en hel flokk:) kanskje vi skal bare finne en dag i neste uke:)

Skrevet

hva med onsdag 21. 2 på egon ved bryggen.klokka 18... møt opp så mange som mulig:) blir kjempe koseli. ta med hobbyen din, å kanskje noe du e ferdi med som du kan vise oss andre.

Skrevet

Nå gleder jeg meg!!! Det er jo i morgen allerede!!

Skrevet

jepp:) fikk du ikke mellinga fra mæ? håpe d e mange som kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...