Superlis Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 -vi kunne ikke ta oss råd til og reise:(( Savner det og ha de nærmere,har snakket med de,og de har det flott!! Jenta er døpt og har fått navnet sitt,ingen visste hva hun skulle hete før presten sa det i kirken,en tradisjon moren har tatt med seg fra Finland. Ååååå som jeg savner de,snufs...Men det hjelper på at mams og paps snart kommer på besøk:))) Jaja det jeg trøster meg med er at vi iallefall har god kontakt og er glad i hverandre,er vondt og høre om alle de som strever i forhold til sine nærmeste:(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Gratulerer med tantungen:-))Forstår at det er trist å ha familien så langt borte.......og spesielt på sånne dager! Men godt at dere er nær alikevel, den fysiske avstanden tatt i betraktning:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå