Verbena Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 ca 19,5mnd mellom mine to og var aldri inne på tanken om søskenvogn engang. Eldste var super flink til å gå og jeg hadde søskensette på vogna til minsten, så eldste fikk slappe av når han ville. Var pappan med så hadde vi trille eller bæremeis til eldste. Null problem!
Joikaboll@ Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Når barna næremer seg 2 år er det vel bare et fåtall som vil sitte i vogna, mye mer stas å gå selv. Men klart det noen ganger kan være mer praktisk å ha også 2 åringen i vogn. Hadde selv tvillingvogn/søskenvogn det først året til minsten, men det er bare 11 mnd mellom dem, så mini hadde akkurat begynnt å gå når han blei storebror. Hadde ikke klart meg uten
susemor-3 små Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 22 mnd mellom mine, og vi har brukt søskenvogna vår mye!! (carena tvillingtrille). Vi leverer storesøster i bhg hver dag, og går også en del parkturer i helgene, så vogna er helt nødvendig. Men vi hadde sikkert ikke brukt den så mye hvis jeg hadde kjørt bil i bhg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå