Gå til innhold

Synes det er tøfft.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

å være 12 uker gravid,ha en liten gutt på 14mnd(som ofte våkner en gang om natten)og jobbe 100prosent.Og samtidig ha et hus som skal være i orden.Kjenner det går litt på helsa løs.Mye sliten og forkjøla.Gleder meg til å ta permisjon igjen til sommeren:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja,ikke enkelt det nei. er 8 uker på vei med nr 5,minstemann er 8 mnd,ellers 9år,6år og 2 år.. bynner på jobb jeg da,på tirsdag,tviler jeg holder ut så lenge.. du kan sykm deg vettu,leger har lav terskel for gravide:))

Skrevet

Enig med den andre her at sykemelding bør vurderes. Jeg fikk 40 % i et par uker nå, og kommer ikke til å presse meg for jobbens skyld hvis det går utover hjemmelivet. Merker at tålmodigheten med jentungen er er veldig liten når energinivået er lavt...

Skrevet

Eg er enig me deg!! men som eg tenke huset må ikkje vera perfekt..

Det er jaffal ikkje mitt hus....er jo konstant trøtte.. du kan jo sjukemelda deg i et par veke.. te å komma te hektene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...