Gå til innhold

Ekskluderende tråder!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt ganske lei sånne ekskluderende tråder som bla denne

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7817032

 

og lignende tråder. Den får andre til å føle seg ekskludert. Sammtidig er den jo veldig hyggelig for de som er med på tråden, derfor lurer jeg på om dere kan opprette ett nytt forum for sånne tråder.

 

forslag til forumnavn er: Tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner ikke helt problemet jeg- for alle tråder passer da ikke for alle likevel. Det blir snart et forum for alt mulig om vi skal ønske forum i hytt og pine. Bedre med forum det er litt liv på enn mange små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder kan jo evt. postes på Skravle i stedet. Men såfremt folk ikke er kjipe med hverandre i slike tråder, så er de vel egentlig ok,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bare folk som "prater sammen", og det er jo bare snakk om noen få tråder, så det er vel kanskje mest missunnelse for at de ikke er med i klikken..... ?? jeg er ikke med i trådene selv og plages ikke av at det er tråder som ikke interreserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym:)

 

Hvis du skal fremme din sak om "ekskluderende" tråder bedre så burde du kanskje velge en annen link enn den du har presentert? For hvis du leser den første linja i det første innlegget på den tråden så ser det vel ikke så veldig eksluderende ut-gjør det? Og du kan jo lese gjennom tråden og se om vi på noen måte nekter henne å "snakke" med oss?

 

Alle har rett til sine meninger-og det er fint du har din, men kan du ikke bruke energien på noe annet? Tror det er mengder av andre ting som er mer verd å bli irritert av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ment som et eksempel og ikke et angrep. Tenkte kanskje alle de som har sånne vedvarende lange tråder ville ha et eget fora, så slapp de å lete den frem hele tiden.

 

Fælt så hårsåre dere er. Leser jo bare negativt i allt. Jeg skrev jo at den var hyggelig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg i at det må være lov å uttrykke et synspunkt, uten at man dermed blir tolket altfor negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hive deg med i samtalen da vel:) Det gjorde eg, og det vil overraske deg hvor åpne og imøtekommende de aller fleste her inne e. Vi e tross alt i samme situasjon..ingen som holdes utenfor...tror ikke de gjør det med vilje ihvertfall. De kan jo ikke prate med deg om de ikke vet at du e der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herved også opptrettet en tråd som er HELT åpen og den ligger på småtroll 0-1 år og heter Sweet Amber og alle andre uten trådvenners tråd. First edition.

 

Så dersom du vil så er du hjertlig velkommen.

Kan jo legge til at "tråden" "twilight" "drammensjentene" "skravlekjerringtråden" "mammaklubben" "smurfene" osv ikke er ekskluderende. Vi trådere er faktisk meget inkluderende. Ingen av oss kjente hverandre fra før, vi ble kjent enten her eller på BiM og har beholdt vennskap og kontakt gjennom trådene våre. At vi har dem som tråder fremfor å sende pm er jo akkurat for at ingen skal bli ekskludert! Da har alle mulighet til å være med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...