Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hvor varmt vann er egentlig for varmt? Skjønner ikke helt dette jeg. Alle opplever vel varme forskjellig? Jeg tåler jo mye varmere vannenn sambo f.eks... Har så vondt i ryggen nå at jeg må ha et bad for å roe ned å slappe av. Noen som vet og kan hjelpe? er i 5.uke btw
Solskinnsjenta Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Du skal vel helst ikke få en kroppstemperatur over 39 når du er gravid, så det er vel det som er faren ved varmt vann. Men, en annen fare ved varmt vann er at du kan bli ganske svimmel når du reiser deg opp etter badet. Blodårene er da utvidet, og blodtrykket kan falle når du reiser deg. Tror nok trygt du kan ta et godt og varmt bad, du merker selv hvis du synes det er ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå