Gå til innhold

hvor lenge er det vanlig og være kvalm og uggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

lurte på om noen vet hvor lenge det er vanlig og være plaget med kvalme? er så lei nå... er i uke 12. går det gradvis over eller er det bare plutselig vekke en dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang var jeg kvitt kavlmen i uke 10-11 - gikk gradvis over. Denne gangen er jeg 13+3 og sliter fremdeles med kvalme og oppkast...så det er nok ikke alltid det går over i uke 12 desverre...men det er vel det som blir ansett som "vanlig" tror jeg...

Skrevet

håper det gr seg snart...gleder meg til og begynne og "leve" igjen... håp

er det gir seg for dg også snart!!!

Skrevet

Ja, det er nok nå, he he....men sånn er det desverre - vet jo ikke når det går over, men det er heldigvis bedre enn det var i begynnelsen. Klarer å spise og å gjøre noen småting - i begynnelsen lå jeg på sofaen og kastet opp hele tiden, orket ingenting...så det går i allefall riktig vei...men kunne ønske jeg kunne slutte å kaste opp snart i allefall...god "bedring" til deg også - men bare husk at det er verdt det til slutt...og da har du mest sannsynlig glemt hvor fælt det var i begynnelsen;o)

Skrevet

jeg kastet opp nesten daglig til jeg var ca 20 uker på vei.. men nå er jeg skjelden kvalm..

Skrevet

den uggne uvæle følelsen tror jeg går over gradvis, men den aller værste kvalmen var plutselig bare over en dag... er fortsatt kvalm og dårlig, men har sluttet å kaste opp.. Herlig! jeg er 14+4 i dag..

Skrevet

Jeg venter veldig på den dagen formen skal være helt bra!! Jeg er nå 14+1 og dagene går veldig opp og ned, den ene dagen kan jeg føle meg fin form, men den neste ligger jeg og kaster opp.... Håper det snart skal være slutt.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...