Trollmora Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Nå er dte en evighet siden jeg har vært her inne, derfor overskriften. Har begynt i ny jobb og routern har vært nede i 3 uker. Håper tiden heretter vil strekke til å lese gjennom noen innlegg og av og til lage nye tråder ) Spa på Holmsbu høres veldig koselig ut, men tenker fritiden og pengene må prioriteres litt anderledes. Denne uka har jeg vært bortreist 3 dager og kom hjem til en syk LilleSnupp. Trollfar reiste bort fredag og kommer hjem i kveld. Onsdag bringes kofferten med på jobben nok en gang, og da kommer jeg tilbake fredag. Da fylles huset med familie nordfra og det gleder jeg meg virkelig til!!!! Ha en fiiin søndag, sny eller ikke sny. (Har vært ute å måkt masse i dag!)
phantomet Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Så hyggelig å se nicket ditt igjen. Skjønner at det er hektiske dager i Trollstua... Håper likevel dere får masse tid til kos og familiehygge. Å få besøk nordfra høres jo veldig hyggelig ut. Skjønner godt at du gleder deg!!! Synd at du føler at det ikke er rikig prioritering å bli med på jentetur til Holmsbu, men jeg skjønner deg. Det er ikke bestandig like lett å få med seg alt, og det er jo ikke vanskelig å bruke hverken penger eller tid på mangt og mye... Klem klem
Superlis Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Koslig og høre fra deg igjen,skjønner at dere har det travelt i heimen:)) Besøk nordfra er alltid koslig,jeg får snart besøk av mor og far fra nord i landet og det gleder jeg meg kjempe mye til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå