Gå til innhold

Å be en høylydt kamerat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sambo har to kamerater som flyr mye sammen, han ene liker jeg godt, men han andre er så høylydt, oppmerksomhetssyk og tullete, og spesielt ille når han drikker. Det er greit å være sammen med han på fest og slik, men en slik person i eget bryllup, det har jeg ikke lyst til.Sambo skjønner meg, men hva skal vi gjøre, be eller ikke, han ene eller begge? Hva synes der`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer han ikke begrense seg ved slike anledninger som er litt finere enn ellers da???

Skrevet

På begynnelsen av dagen tror jeg, men begynner han å bli litt i farta, så er det lite som stopper han. Han er vKan jo hende han hadde klart å "oppføre" seg, men skal vi være villige til å ta den sjansen,han er veldig glad i alkohol og fest! Det skal absolutt ikke være et stille og rolig bryllup, vi er glad i en fest og skal ha mye gøy, men han er så slisom og det orker jeg ikke den dag.

Skrevet

Syns du skal be de du har lyst å feire dagen deres med. Det er deres dag, og dere bestemmer - ingen andre!

Skrevet

var i bryllup til en venninne i mai i fjor, og hennes mann har en sånn venn, en som er kjempegrei og hyggelig i edru tilstand, men som blir veldig høylydt når han drikker.

Hun hadde veldige kvaler vedr dette, om de skulle be han, hva de skulle evt si, osv.

Lang historie kort, han holdt en brautende pinlig tale og det hele ble svært pinlig. han satt ganske langt bak for å egentlig få han litt ut av syne, men når han da først skulle holde denne talen, (hadde ikke sagt noe til toastmaster), så måtte han rope for at alle skulle høre.

Bruden har prøvd å fortrenge det hele. om hun har klart det vet jeg ikke, for det nevnes ikke. Som gjest, hadde jeg glemt det helt til jeg leste innlegget ditt nå.

Tror at hvis dere inviterer han og han gjør seg bort, så er dte du som husker det best i ettertid, ikke gjestene dine.

Så spørs det hva du vil?

lykke til uansett:)

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Personlig synes jeg det blir litt feil å ikke invitere han dersom han er en god kompis av din samboer, men det er selvfølgelig dere som må bestemme det.

Hva med å snakke med han nå og fortelle at dere ønsker han velkommen dersom han holder seg på matta? Da blir det opp til han om han vil komme eller om han dropper det dersom han synes det er så vanskelig å i holde seg i selene...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...