Gå til innhold

Nå ser jeg at det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

klages på lite aktivitet her inne.... hmm...

det kan vi jo prøve å gjøre noe med, men jeg synes det vitner omk at flere har et liv utenfor web...Hurra for det!

Idag f.eks er det såpass mye snø her et phantom-mannen og junior er ute og gjør et tappert forsøk på å fjerne noe av snøen. Snøfreseren som ikke har vært "mosjonert" siden ifjor da det var masse snø, har valgt å legge inn protester på slik brå overgang...og nekter å starte...

Og siden en av mine beste venninner var på besøk igår, og som kjører så fin bil at den ikke kommer frem i snø...(Det ler jeg av), så ble hun faktisk stående værfast her sentralt i Bærum...og endte med å sove over...Nå er hun ute og prøver å grave frem hjulene på bilen,mens phantom-mannen graver hele innkjørselen og plassen...

Phantomet har inntatt en mer maklig holdning, siden Måka nettopp har blitt lagt for å sove...så jeg skal stulle innendørs mens jeg gløtter ut av og til og heier...*ler*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har nok det,et liv utenfor web,og som du sier bra er det.) I dag er det kaldt vintervær her,deilig. Har vært flink i dag synes jeg,var tidlig oppe...kokte egg til frokost,har bakt boller,og vært på en time trilletur med knott og pappan:)) Middagen er det pappan som står for,så det er god tid til kos i dag,litt her inne mens jeg ser litt på ski på tv. Ser ut som det er det vi må i år,se snø på tv...nei har lovet mellom gullet at vi skal reise til fjells hvis snøen ikke kommer snart:))

Skrevet

her er det fullt liv,hehe.

jentene har besøk av noen nabojenter,så jeg fikk di ut i vinterværet.masse snø å boltre seg i =) men finner di på noe?? nei....

selv skal jeg ta ned julepynten =) bruker ha det opp til eldste gutt har bursdag.å nå er han blitt 15,så da er det å røske ned.gruer meg,og utsetter det hele tiden,hahaha...lat,jeg???? njaaa....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...