Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Bare venninner? Kollegaer? Kun de som blir bedt i bryllupet? Familie? Hva er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Tenker de som er invitert i bryllupet inkl. søsken - de som er på ens egen alder og det er naturlig at kommer i en slik sammenheng.
hund&barn@fullrulle Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Lurer jeg også på... Skal dere ha noen i utdrikkningslag som ikke blir bedt i bryllupet?
vimssa Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal ha med de vennene som skal i bryllupet og de jeg ikke har plass til. Har spurt noen om de synes det var greit å bare komme i utdrikkningslaget, og det synes de var helt flott!
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Hei hei Ja, det er vanlig og ha venner i utdrikkningslaget som ikke blir bedt i bryllupet!
Perlemor : ) Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Jeg ønsker at mine venner, svigersøster og søster skal være med i utdrikkningslaget. De jeg er mest sammen med.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 I vår vennegjeng er det flere som har giftet seg med bare familie til stedet. Vi har derfor invitert vennene til bruden i utdrikkningslag og laget utdrikkningslag selv om vi ikke var invitert selv. Det har dem satt veldig stor pris på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå