Gå til innhold

Billigtester, er de korrekt???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har tatt billigtester flere dager på rad nå og de viser alle positiv, men test streken er ikke så sterk som controll streken, noen som vet om jeg kan stole på resultatet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kontroll-teste med CB!

Skrevet

Jeg hadde verdens svakeste strek på billigtest strips to dager på rad, men: En strek er en strek. Jeg er nå 8+2- Skal krysse fingrene for deg og :-D

Skrevet

Strips-testene man bestiller på billigetester.no er samme som de bruker på sykehuset. Jeg har bare testet med dem og de har ikke tatt feil :o)

Skrevet

De testene har stemt på meg også, så gratulerer med spire!!!

En strek er en strek!

 

Lykke til!!

Skrevet

Hei! har samme erfaring som deg . Jeg begynte å teste før ikm og i dagene før kunne jeg bare skimte en strek, men etter hvert ble streken litt mørkere men ikke like sterk som kontrollstreken. Jeg testa med mange - i hvertfall 15 tester av di fra billigetester pluss at jeg tok 2 stk CB digital tester. Er nå snart 6 uker på vei.

Skrevet

På en graviditetstest er en strek en strek, uansett hvor svak den måtte være. Det er kun el-tester som må ha teststrek som er sterkere enn kontrollstreken.

Så gratulerer med spira og lykke til!!!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!!! det hjelper å høre at andre har vært i samme situasjon og er gravid. Jeg testet imidlertid med en CB nå i ettermiddag og den var vedlig sterk blå strek på så nå er jeg sikker.

Men det jeg lurer på er hvor langt jeg er på vei.

Hadde en SA 12 des og har ikke hatt mensen igjen etter det.

HAr noen peiling???

Skrevet

er den positiv så virker den,men jeg fikk 10 neg tester,men 14 dager senere hos legen er jeg 8 uker på vei. jeg bruker å få positivt svar,14 dager etter befruktning. så tydligvis virket ikke testene på meg. men vær trygg,et positivt svar er et positivt svar!! gratulerer!!

snart fem barnsmamma:))

Skrevet

Hei igjen...

 

Vanligvis ville du fått mensen 4 til 6 uker etter SA. De er i allefall det de sier er "normalt, å du har eggløsning to uker før tr. Men jeg vet at de ofte regner SA'n som første dag i sist mens. Så vis de gjør det så er du jo i såfall 5+5.... Vet ikke jeg, men vil vel anbefale deg å få deg en time hos legen, så vil vel sikkert han regne ut det som er riktig. Evt vil han kanskje sende seg til ul for terminberegning. Vet om jenter som har vært det...

 

Lykke til!!

Skrevet

Takk for info, det var sånn jeg trodde det var også, men jeg skal bestille time hos legen min i morgen. Blir spennende å se....

Skrevet

Jeg kjøpte billigtester fra 2 forskjellige leverandører, testet negativt på alle sammen, helt til 1 1/2 uke over tiden! Da kjøpte jeg en clearblue på apoteket, som LYSTE positvt:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...