Gå til innhold

gifte seg i KØBENHAVN tråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi gifter oss 21. september.

å så gøy å dra ned å smugtitte da.

men dere skal jo ha mer "skikkelig bryllup".

for vår del blir det oss 4. og vi gleder oss til det.

har bestemt oss for ascot. godt å få barna inn på et soverom om kveldene istedet for å ha alle i et rom...

de hadde en super penthouse leilighet der også på 80m2 og takterasse, men vi syns 17000 dkk ble litt vell mye...

så nå skal jeg finne fotograf.

fant mange inne på denne siden som jeg skal ta kontakt med.

http://www.bryllupsklar.dk/bryllup/bryllupsfotografer.htm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D blir jo gøy da :) Ja er dyrt og bo på suiter hehe....

Vi får gratis suite på bryllupsnatta siden vi har bryllupsfesten på hotellet :) Og bare der er d jo 4000kr spart for oss :)

Skrevet

alltid kjekt med penger spart!!

skal dere bo på Phoenix Copenhagen hele oppholdet. hvor lenge blir dere i københavn da??

var inne på tanken om Phoenix Copenhagen for de hadde litt større junior suite enn de andre junior suitene de andre hotellene hadde å tilby. men likevell de skulle ha over 16000...

nå kommer vi unnå med litt over 11000 og stort rom med soverom :)

og frokost er inkludert, selv om vi også får eget kjøkken.

så de 5000 "sparte" kan jo min kjære får bruke på morgengaven min. HE HE

Skrevet

Vi blir boende hele tiden ja....

Fra torsdag til søndag :)

Bor på vanlig dobbeltrom de første 2nettene og suiten siste natta... Så blir kune 3netter og betaler for 2;)

Også reiser vi nedover i april nå og skal se på hotellet så da blir d 2netter da å... :) Men blir gøy, gleder meg. Har avtale med hun som skal lage brudebuketten og litt andre folk. Så jeg får det siste i havn føt juni kommer :)

Frokosten er heldigvis inkludert hos oss å... hehe

Er visst ikke så vanlig i Danmark tror jeg at d er inkl. For mange hoteller jeg forhørte med i starten skulle ha 165dkk for frokost :)

Skrevet

Dette var en genial tråd!!!

Vi har lyst til å gifte oss i Køben, men har ikke bestemt dato enda. Skal finlese denne tråden før alt bestemmes :-)

Ville bare si til Husmusa at Hotell Phoenix er et bra valg av hotell!!!!!!!!! Vi bodde der den helga vi var på romantisk tur og fant ut at vi hadde lyst til å gifte oss :-) :-) :-)

Vedlig romantisk der!!!!!!!!!!!!!!

C U !!!

Skrevet

Såå fint :)

Gleder meg masse til og se det i april..

Det ser jo veldig fint ut når man ser på hjemmesiden dems. Også er d jo 4stjerners hotell så kan jo ikke være så dårlig heller... hehe

Ja dere får sette en dato og joine oss... hehe

Skrevet

du husmusa m lilletroll.

vet du hvem som lager brudebuketten din??

jeg driver å søker...

Skrevet

dytter den opp igjen jeg... Forsvant jo ned til side 2... hehe

Hvordan går det med planleggingen da jenter??

Skrevet

godt du passer på :)

jeg har ikke fått gjort noe mer men har sett på nett adressen din ang brude bukett. bestiller sikkert der jeg også.

når kjolen er kjøpt...

har heller ikke fått gjort noe ang fotograf. ting tar litt tid.

men målet er å få bestillt den fotografen før før mini kommer i april.

får vell kanskje begynne å fokusere litt på fødselen også. he he.

men- tenker hele tiden på at jeg/vi er veldig fornøyd med at vi skal gifte oss i københavn :)

Skrevet

Ja jeg gleder meg veeeeldig fornøyd med og gifte meg i København. Tror det blir kjempegøy...

Pratet med farfar idag, og han skulle selvfølgelig ikke ha med den nyeBMW sin som jeg tenkte vi kunne bruke til brudebil.

Så da er det bare og få opp farten og finne noe annet.... dumt, men men.........

Skrevet

Opp til side 1igjen ja... :)

Skrevet

hei og hå.

fint at noen dytter og passer på.

jeg for min del har ikke fått gjort noe mer ang bryllupet, men har heldivis god tid. tenkte kanskje jeg skulle få ordne fotografen når jeg går i fødselspermisjon om ca 2 uker.

så synd da husemusa at farfar lar bilen stå igjen i norge. typisk.

men du finner nok en annen bil. var inne på en side en gang hvor de hadde mye bilutleie, så det fins iallefall....

dog jeg ikke har vært så aktiv med innlegg i det siste, så er jeg inne å sjekker om det er noe nytt med dere folkens. so keep it going.

bare vent til jeg går i permisjon,,,, da kommer jeg sterkt tilbake.

Skrevet

for en fantastisk lesning ! nå fikk jeg også lyst gifte meg i sjømannskirken... hmmm... dette ga meg noe å tenke på jenter !!

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Gratulerer Tigerlily -gifter seg i Køben!

nå er du vell godt gift, og vi gleder oss til å høre om bryllupet.

lenge siden det har vært noe aktivitet på tråden vår, men det skal vi gjøre noe med sant vell :)

og du husmusa _med_lilletroll, fikk du gjort noe nytting da du besøkte københavn i april??

jeg har ikke fått gjort så mye.

men har bestilt fotograf, anne frydenlund (?), og vi har vært å sett på ringer. må bare vente litt med å bestille de til fingrene er tilbake til det normale etter svangerskapet.

kjolen tar jeg etter sommerferien...

håper å høre fra dere snart :)

Skrevet

Ja har fått nytt nick... hehe For har jo fått en liten spire som skal være med på moroa :D

Ja nå er alt stort sett i boks. Hotellet er kanonflott. Servicen der er upåklagelig. Frisøren var veeeldig dyktig.

Så her går det unna.

Vi har betalt godt over halvparten av bryllupet alt. Og alt er betalt av egen lomme :D Litt stolte av det ja...

Så er det 2ting til som skal betales før vi reiser nedover om 3uker. Og det er resten av maten vi skal ha og kakene :D Så skal resten betales når vi kommer ned der :D

Er bare 25dager igjen til bryllupet.........

Skrevet

gratulerer syns eg såg det stod + spire på deg en stund.

eller kanskje eg husker feil - ammetåke! så kjekt.

så bra at dere hadde en vell lykka tur til køben.

så godt at noe allerede er betalt. det hjelper godt på.

snart er dagen her!!

vell jeg får vell legge meg før nattskiftet mitt begynner.

når er det disse små begynner å sove rundt... he he.

Skrevet

jupp stemmer d... :D

Er her men glemmer tråden noen ganger... hehe

Bare 16dager til vi reiser :D

Hvordan går det med planleggingen hos dere da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...