Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg orker ikke leve med mannen min lenger... Her er det krangling hver eneste dag, får stadig vekk beskjed om å holde kjeft og blir kalt både det ene og det andre... Nå er det nok! Nå vil jeg ikke lenger... Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til han... Vet heller ikke hva jeg har krav på ved et samlivsbrudd... Er det noen der ute som har erfaringer og dele med meg???
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Jeg vil anbefale deg å være godt forbredt. Kom deg til nav og prat med en saksbehandler. Skaff deg en leilighet og begynn å pakke i det stille. En mann som viser deg null respekt og kaller deg stygge ting kan ikke forventes å oppføre seg særlig voksent under et brudd. Det dummeste du da gjør er å bo med han mens du skal prøve å forbrede flytting og lignende. Kom deg ut, rett og slett. Til en venninne eller foreldre eller en leilighet som du kan begynne å se etter allerede nå!Da er bruddet et faktum og du kan gå i gang med papirarbeidet. Jeg bodde sammen med min eks i en mnd etter at jeg gjorde det slutt og det var som å bo sammen med en bombe som kunne eksplodere hvert øyeblikk. Unngå det for barnets skyld. Materielle ting hadde jeg ikke orket å lage noen stor sak over, om han gjør det vanskelig for deg. I begynnelsen er det et veldig tomrom å bo alene, men etterhvert er det deilig. Men ikke dra bruddet ut. Det er det dummeste du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå